شناسهٔ خبر: 31840557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساماندهی دفن زباله در شهرستان فاریاب

رئیس حوزه قضایی فاریاب گفت: سایت موقت دفن زباله در شهرستان فاریاب ایجاد و راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا سالاری،رئیس حوزه قضایی فاریاب گفت: چاله‌هایی برای دفن موقت زباله، طبق نظر شبکه بهداشت و با تایید موقت اداره محیط زیست ساخته شد.

وی افزود: زباله‌های جمع آوری شده تحت نظارت بهداشت، در سایت موقت دفن می‌شود تا هیچگونه تهدیدی علیه بهداشت عمومی ایجاد نشود.

رئیس حوزه قضایی فاریاب گفت: مکاتبات لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شده از این رو هیچ ممنوعیت قانونی در این زمینه وجود ندارد و انجام تمام فعالیت‌ها با مجوز قانونی است.

وی بیان کرد: با پیگیری مستمر دستگاه قضایی و در راستای حفظ حقوق عامه دفن زباله شهرستان فاریاب به صورت موقت و در آستانه عید نوروز رفع شد.

سالاری از فرماندار، بخشداران، شهردار و اعضای شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت و رئیس اداره محیط زیست شهرستان کهنوج که اهتمام ویژه‌ای در زمینه ساخت این سایت موقت داشته اند تقدیر کرد.

وی بیان داشت: با وجود چنین روحیه‌ای و همکاری لازم تمام دستگاه‌ها و اقدام جهادی، در آینده نزدیک شاهد ساخت سایت نهایی دفن زباله و پسماند در فاریاب هستیم.

هشتم اسفندماه امسال، دستگاه قضا به موضوع دفن غیر اصولی زباله‌های فاریاب ورود کرد و مقرر شد طی مدت ۲۰ روز جهت رفع این معضل بهداشتی، اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ی

اهتمام برای دفن بهداشتی زباله در فاریاب

نظر شما