شناسهٔ خبر: 31840458 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

رویداد معرفی گوشی‌های جدید سری گلکسی A در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه برگزار می‌شود

تینا پورشاهید / gsmarena

صاحب‌خبر -

باتوجه به اینکه غول فناوری کره‌ای تاریخی را برای رویدد بعدی خود در ماه آینده‌ی میلادی درنظر گرفته است، انتظار می‌رود فروردین‌ماه شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدی از سری گلکسی A سامسونگ باشیم.

سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۰ آوریل برابر با ۲۱ فروردین‌ماه از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A90 و دو گوشی هوشمند دیگر از این سری را معرفی کند. پیش‌تر شایعه‌هایی مطرح شده بود که کره‌ای‌ها قصد دارند دو گوشی‌های هوشمند گلکسی A20 و گلکسی A40 را معرفی کنند، درنتیجه ممکن است گوشی‌های هوشمند دیگری که در این رویداد معرفی می‌شوند، این دو باشند.

گلکسی A90

مقاله‌های مرتبط:

    • سامسونگ گوشی‌های میان‌رده سری A را با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر راهی بازار می‌کند

اواسط اسفندماه امسال نیز مشخصات گلکسی A60 سامسونگ فاش شد؛ این گوشی از نمایشگر ۶.۷ اینچی و دوربین سه‌گانه‌ ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. طبق اطلاعات پیشین گلکسی A90، با دوربین 48 مگاپیکسلی تنها در چین عرضه می‌شود. باتوجه به اطلاعیه‌ی رسمی سامسونگ، به‌نظر می‌رسد باید منتظر گوشی‌های هوشمند تمام صفحه باشیم که از سه طرف نمایشگر بدون حاشیه دارند.

گوشی هوشمند گلکسی A90 سامسونگ قرار است بالارده‌ترین محصول سری A باشد. گمانه‌زنی‌‌های پیشین حاکی از آن است که گلکسی A90 با دوربین پاپ آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر معرفی می‌شود. براساس اخبار غیررسمی منتشرشده‌ی قبلی، انتظار می‌رود گلکسی A90 با تراشه‌ای در سطح تراشه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد رویداد بعدی سامسونگ در بانکوک، میلان و سائوپائولو برگزار شود. 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ نخستین حافظه‌ رم ۱۰ نانومتری و نسل سومی DDR4 را توسعه می‌دهد
ظرفیت باتری گلکسی A90 از ظرفیت باتری گلکسی A50 و A70 کمتر است
سامسونگ حافظه‌های HBM2E خود با پهنای باند 1.64TB/s را رونمایی کرد
گلکسی A20 رونمایی شد؛ نمایشگر ۶.۴ اینچی Infinity-V و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی
باگ آزاردهنده در گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس باعث خالی‌شدن باتری می‌شود

برچسب‌ها:

نظر شما