شناسهٔ خبر: 31840267 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر:

شبکه برق کشور با ثبات و پایدار است

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر گفت: در حال حاضر شبکه برق کشور با ثبات و پایدار است و مشکلاتی که در برخی از نقاط به‌ دلیل بارش‌ها رخ داده، در حال رسیدگی و رفع است.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مسعود صادقی گفت: در حال حاضر شبکه برق با ثبات و پایدار است و مشکلاتی که در برخی از نقاط به‌ دلیل بارش‌ها رخ داده، در حال رسیدگی و رفع است.

صادقی با تاکید بر اینکه شبکه برق کشور با بحران گسترده‌ای رو‌به‌ رو نیست، اضافه کرد: بارش‌ها به اندازه زمستان نیست که بتواند خللی در کار برق‌رسانی ایجاد کند و بروز برخی خاموشی‌های پراکنده به‌دلیل بارش‌ها یا طوفان شدید، خارج از تصور نیست.

به گفته وی از شب گذشته در برخی استان‌ها به‌دلیل شدت بارش‌ها، راه‌های دسترسی برخی روستاها به‌ویژه در استان‌های لرستان، هرمزگان و مرکزی، بسته شده بود که خوشبختانه مشکلات ناشی از بارش‌ها رفع شده است و هیچگونه خاموشی در سطح فشار متوسط وجود ندارد.

صادقی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر در خراسان جنوبی نیز مشکلات شبکه در سطح فشار متوسط که ناشی از بارش باران بود، رفع شده است .

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر همچنین در خصوص سیستان و بلوچستان نیز گفت: تنها در شهر زابل به‌دلیل طوفان شدید، برق تعدادی از روستاها قطع شده است که هم‌اکنون اکیپ‌های عملیاتی با حضور در منطقه در حال رفع مشکل هستند.

وی با اشاره به شدت بارش‌ها در استان گلستان گفت: به‌دلیل بارش‌های شدید در استان گلستان 21 فیدر قطع شده است که همکاران و گروه‌های عملیاتی درحال رفع مشکلات هستند.

صادقی درباره مازندران نیز اظهار داشت: به‌دلیل بالا آمدن آب رودخانه ناشی از بارندگی شدید و به‌منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و خطر برق گرفتگی شهروندان، با هماهنگی استانداری مازندران برق شمال شهر ساری و شهرستان سیمرغ قطع شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر یادآور شد: براساس گزارش‌های رسیده هم‌اکنون بارش‌ها در استان خراسان شمالی نیز آغاز شده است، اما تمامی اکیپ‌های عملیاتی جهت رسیدگی به مشکلات احتمالی در آمادگی کامل به‌سر می‌برند

انتهای پیام/

نظر شما