شناسهٔ خبر: 31837728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در گفت‌وگو با میزان مطرح شد

لیکنز در اولین گفت‌وگوی اختصاصی‌اش در ایران: حمایتم از تیم ملی ایران را نشان دادم/ اینجا مردم دیوانه‎وار تراکتورسازی را دوست دارند

خبرگزاری میزان- جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه پایان سال ۹۷ در گفت‌‎وگوی اختصاصی با میزان، درباره عید نوروز صحبت‎هایی را انجام داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حدود ۳ ماه پیش بود که جرج لیکنز به عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب و بامداد ۲۴ دی ماه در هوای سرد تبریز وارد این شهر شد.

در آستانه عید نوروز به سراغ لیکنز رفتیم تا گفت‎وگویی را به عنوان اولین مصاحبه اختصاصی سرمربی تراکتورسازی در ایران با او انجام بدهیم.

جرج لیکنز بلژیکی در این گفت‌وگو درباره فرارسیدن عید نوروز، حضورش در ایران، وضعیت تیم تراکتورسازی و ... صحبت‎هایی را انجام داده که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

*در آستانه عید نوروز ایرانی‌‎ها قرار داریم؛ اطلاعی از این آیین باستانی دارید؟

در ابتدا جا دارد سال جدید ایرانی‌ها را به تک‌تک آنها تبریک بگویم. برای همه خانواده‌ها و مردم عزیز ایران در سال جدیدشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. همان‌طور که می‌دانید ما یک هفته قبل از ماه ژانویه کریسمس داشتیم و سال (میلادی) جدید ما هم تازه گذشته است. برای تمام مردم ایران آرزوی سلامتی و توفیق دارم و امیدوارم در کل زندگی‌شان موفق باشند.

*شما در اواخر سال ما ایرانی‎ها به تبریز آمدید و کارتان را با تیم تراکتورسازی آغاز کردید؛ اگر بخواهیم یک نمای کلی از فعالیت حدوداً دو ماهه‌تان در تراکتورسازی داشتیم باشیم، آن را چطور ارزیابی می‎کنید؟

در مدتی که در اینجا بودم، سعی کردم بیشتر آنالیزی از تیم خودم، تراکتورسازی و تیم‎های ایرانی داشته باشم. همچنین من در مدت زمان حضورم در ایران، حمایتم از تیم ملی را هم نشان دادم و دوست داشتم تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا موفق باشد. در ادامه راه هم امیدوارم عملکردم مفید باشد.

*در مدت زمان حضورتان در ایران، چه شناختی از مردم و کلاً شرایط اینجا پیدا کرده‌اید؟

این را می‌دانم که فوتبال در اینجا (ایران) برای مردم مثل یک زندگی است و آنها دیوانه‎وار تراکتورسازی را دوست دارند و با تراکتورسازی زندگی می‌کنند. از تمام مردم آذربایجان و تبریز ممنونم که میزبانی خیلی خوبی از من داشتند. ما هر شهری رفتیم، من طرفدار تراکتورسازی را دیدم. ما کیش در بودیم و من طرفدار تراکتورسازی را دیدم و سایر شهر‌ها هم همین طور. خیلی خوشحالم که مردم این حس خوب را به من دادند و میزبانی خوبی داشتند. من هم امیدوارم که جواب این اعتماد، میزبانی خوب و تمام محبت‌های‌شان را بدهم.

*روزی که پیشنهاد هدایت تراکتورسازی را دریافت کردید، اصلاً فکر می‎کردید که اینجا چنین جوی وجود داشته باشد و شما هم تا این حد در تبریز محبوب شوید؟

قبل از اینکه به اینجا بیایم، تجربه کار در باشگاه ترابزون اسپور ترکیه را داشتیم، اما اینجا شور و حرارت مردم، خونگرمی و استقبال آنها چندین برابر است. امیدوارم جواب این محبت را بدهم.
 

*چه برنامه‌ای برای آینده تراکتورسازی دارید؟

ما یک دورنمای برای باشگاه داریم، یک برنامه‌ریزی بلندمدت و یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت برای تراکتورسازی انجام دادیم که امیدوارم در آینده چیزی که شایسته تیم تراکتورسازی است را اینجا درست کنیم.

*پیش‌بینی‌تان از وضعیت تراکتورسازی در سال ۹۸ چیست؟

ما قدم به قدم جلو می‌رویم، باید ببینیم مالک باشگاه چه خواسته‎ها و نظراتی دارد و ما چه خواسته‎هایی داریم. باید قدم به قدم جلو برویم تا بتوانیم به خواسته‌های‌‎مان برسیم.
 
و صحبت پایانی؟

در پایان خیلی کوتاه می‎گویم که «نوروز مبارک»!

گفت‌وگو از امیر ملک‌زاده

انتهای پیام/

نظر شما