شناسهٔ خبر: 31837505 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

وسوسه گرفتن عکس روی یخ شناور حادثه ساز شد! +عکس

پیرزن آمریکایی که قصد داشت بر روی یک تکه یخ شناور در ساحل عکس بگیرد، در اثر وقوع یک موج بزرگ در وضعیت خطرناکی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران: پیرزن آمریکایی که قصد داشت بر روی یک تکه یخ شناور در ساحل عکس بگیرد در اثر وقوع یک موج بزرگ در وضعیت خطرناکی قرار گرفت. "تگسان جودی استرنگ" در حالی که روی یک تکه یخ بزرگ دراز کشیده بود و پسرش "رد" در حال عکس گرفتن از او بود ناگهان با اتفاقی پیش بینی نشده در معرض خطر قرار گرفت.

موج بزرگی که به ساحل رسیده بود او را در حالی که روی تکه یخ نشسته بود به داخل دریا برد. در تصاویری که از جودی و حین دور شدن تکه یخ از ساحل تهیه شده است او را در حالی که به همان شکل اولیه روی تکه یخ نشسته است نشان می‌دهد.

وسوسه گرفتن عکس روی یخ شناور حادثه ساز شد! +عکس

 

جودی در گفتگو با ABC News در این باره گفت: " این تکه یخ شکل و فرم مناسبی برای نشستن داشت. شما در تصاویری که تهیه شده می‌توانید صحت ادعای مرا را ببینید. هنگامی که روی آن بودم ناگهان شروع به تلوتلو خوردن کرد و در همین لحظه یک موج به ساحل رسید. یک موج بسیار بزرگ بود و مانند یک سنگ آن را پرتاب کرد. می‌توانم بگویم ناگهان لغزیدم. "

در ادامه بلافاصله گارد ساحلی وارد عمل شدند و این زن سالخورده را که هنوز روی تکه یخ نشستهه بود پیش از وقوع حادثه‌ای ناگوار به ساحل منتقل کنند. نوه جودی نیز با تهیه عکس‌هایی آن‌ها را در یکی از صفحات اجتماعی خود با دوستانش به اشتراک گذاشت. در عکس نخست در حالی که مادربزرگ او روی تکه یخ نشسته او نوشت ": ملکه یخ شناور". در عکس دوم او در کپشن جالی نوشت: " او فرمانروایی اش را از دست داد و توسط موج به دریا برده شد" و در عکس سوم او نوشت: " اصلا شوخی نمی‌کنم. مادربزرگم با کمک گارد ساحلی نجات یافت و به ساحل منتقل شد. "

گفتنی است؛ این اتفاق این هفته در جزایر کازان (Volcano Islands) در کشور ژاپن و هنگامی که این زن سالخورده به همراه پسر و نوه اش در حال سپری کردن تعطیلات بودند رخ داد.

نظر شما