شناسهٔ خبر: 31836645 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

خاتمی سخنگو ندارد

مدیر عامل بنیاد باران با بیان اینکه رئیس دولت اصلاحات سخنگو ندارد، گفت: دوستان نظرات خود را به خاتمی نسبت ندهند. جواد امام در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات علی صوف که مدعی شده است که آقای خاتمی به رئیس جمهور توصیه کرده است که اگر توانایی حل مشکلات را ندارد، از ریاست جمهوری کنار برود اظهار کرد: آقای خاتمی درصورتیکه چنین نظری داشته باشند به صراحت اعلام خواهند کرد. وی ادامه داد: ضمنا همانطور که قبلا نیز اعلام شده است ایشان سخنگو ندارند، لذا خوب است دوستان نظرات خود را به ایشان نسبت ندهند.

رای پرونده مدیران بانک سرمایه صادر شد

قاضی مسعودی مقام از صدور رای پرونده مدیران بانک سرمایه خبر داد. به گزارش ایسنا، قاضی مسعودی مقام در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم دیگر به اخلال در نظام اقتصادی گفت: رای مدیران بانک سرمایه صادر شده و امشب اعلام می‌شود. سه عضو پیشین هیئت مدیره بانک سرمایه یعنی «علی بخشایش» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، «پرویز کاظمی» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و «محمدرضا توسلی» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت متهم هستند که این افراد طی چهار جلسه در در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی (موضوع نامه رییس قوه قضاییه به رهبری) به ریاست قاضی مسعودی مقام، محاکمه شدند.

بازداشت سی نفر از اخلال‌گران بازار مرغ

دادستان تهران از بازداشت سی نفر از اخلال‌گران بازار مرغ خبر داد.
به گزارش ایسنا ، جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود : پس از تصمیم متخذه در کمیته مقابله با گران‌فروشی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی روز شنبه (25 /12/ 97) در دادستانی تهران تشکیل شد مقرر گردید مرغ تنظیم بازار با قیمت مصوب(11500 تومان) عرضه گردد که متاسفانه، سی‌نفر از دلالان عمده، با گران‌فروشی و عدم عرضه مرغ در بازار تلاش کردند وضعیت بازار مرغ را آشفته تر نمایند. به دنبال این اقدام پس از تشکیل پرونده قضایی، متهمان بازداشت شدند و مراکز فعالیت آنان نیز پلمب گردید. دادستان تهران تاکید کرد: کلیه مراکز عرضه مرغ موظف هستند مرغ تنظیم بازار را به قیمت مصوب(11500 تومان)عرضه نمایند؛ والا به اتهام گران‌فروشی‌کلان تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

ایران در عملیات ارتش ترکیه علیه گروه پ.ک‌.ک دخالتی ندارد

در پی آعاز عملیات ارتش ترکیه در مرزهای شرقی خود علیه گروه پ.ک‌.ک، یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که ایران در این عملیات ارتش دخالتی ندارد. به گزارش ایسنا، ارتش ترکیه صبح دیروز (دوشنبه)در مرزهای شرقی خود عملیاتی را علیه گروه پ.ک.ک آغاز کرده است. یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که ایران در این عملیات ارتش دخالتی ندارد. حزب کارگران کردستان موسوم به پ‌.ک‌.ک  گروهی  در کردستان ترکیه است که به صورت مسلحانه علیه دولت ترکیه مبارزه می‌کند.
 
مأمور متخلف پلیس راهور بازداشت شد

دادستان نظامی تهران گفت: سرباز وظیفه پلیس راهور که یک شهروند را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، به دستور دادسرای نظامی تهران احضار و بازداشت شد. به گزارش ایسنا، ترکی با اعلام این مطلب گفت: به دنبال انتشار ویدیویی از ضرب و شتم یک شهروند توسط مأمور پلیس راهور ناجا در سطح شهر تهران، دادستان نظامی به عنوان مدعی العموم وارد این موضوع شد و در ارتباط با این حادثه پرونده ای در دادسرای نظامی تهران تشکیل و متهم پس از تحقیقات اولیه با قرار تأمین روانه بازداشتگاه گردید. این حادثه در عصر روز بیست و پنجم اسفند ماه در مسیر شرق به غرب اتوبان نیایش رخ داده و متهم اصلی از زمان وقوع حادثه تا احضار، در بازداشت انضباطی نیروی انتظامی بوده است.
 

برچسب‌ها:

نظر شما