شناسهٔ خبر: 31834544 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

ترامپ: همه به ما حسادت می‌کنند!

باشگاه خبرنگاران

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر ضمن درخواست از شرکت جنرال موتورز برای بازگشایی کارخانه اوهایو، اعلام کرد همه به این کشور حسادت می‌کنند!

صاحب‌خبر -

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) در حساب توییتر خود بار دیگر از شرکت خودروسازی جنرال موتورز درخواست کرد کارخانه تعطیل شده در ایالت اوهایو را بازگشایی کند.

وی در حساب توییتر خود نوشت: جنرال موتورز و اتحادیه کارگران خودرو می‌خواهند مذاکرات خود را در ماه سپتامبر/اکتبر آغاز کنند. چرا صبر می‌کنید، این کار را الان شروع کنید! من می‌خواهم مشاغل در آمریکا باقی بمانند و می‌خواهم کارخانه «لردزتاون» در اوهایو –در یکی از بهترین دوره‌های اقتصادی در تاریخ آمریکا—بازگشایی شود و یا امتیاز آن به یک شرکت دیگر که قادر است آن را به سرعت بازگشایی کند، فروخته شود.

ترامپ در توییت دیگری نوشت: شرکت‌های خودروسازی همه در حال بازگشت به آمریکا هستند. ما در حال حاضر بهترین اقتصاد جهان را داریم و همه به ما حسادت می‌کنند. آن کارخانه بزرگ و زیبا در اوهایو را الان باز کنید و یک کارخانه دیگر در چین یا مکزیک را ببندید که در دوره قبل از ریاست جمهوری ترامپ بسیار روی آن سرمایه گذاری کرده بودید. مشاغل را به کشور بازگردانید!

دونالد ترامپ در روز‌های اخیر بار‌ها شرکت جنرال موتورز را از طریق توییتر تحت فشار قرار داده است که کارخانه واقع در اوهایو را که در ماه جاری میلادی تعطیل شد، بازگشایی کند. شرکت جنرال موتورز در ماه نوامبر سال گذشته میلادی اعلام کرده بود قصد دارد ۱۵۰۰۰ شغل را در این شرکت حذف و تعدادی از کارخانه‌های خود را تعطیل کند.

نظر شما