شناسهٔ خبر: 31834140 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سازمان هواپیمایی خبر داد؛

انجام ۲۱۵۳ پرواز نوروزی تا ۲۷ اسفندماه

سازمان هواپیمایی کشوری از انجام ۲۱۵۳ پرواز نوروزی تا ۲۷ اسفندماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشور، رضا جعفرزاده اظهار داشت: از ابتدای آغاز پروازهای نوروزی تا ۲۷ اسفندماه ۲۱۵۳ پرواز انجام شده که از این تعداد ۱۵۷۳ پرواز داخلی و ۵۸۰ پرواز بین المللی از فرودگاه‌های کشور صورت گرفته است.

وی افزود: در بازرسی‌های مستمر کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان از ۱۲۰ دفاتر خدمات مسافرت هوایی بازرسی صورت گرفت و مواردی از جمله عدم توجه به الزامات و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز ۴ دفتر و تعلیق ۳۳ دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران منجر شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: امکان اعتبارسنجی بلیت هواپیما از طریق سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است و بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید می‌شود.

جعفرزاده گفت: همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون ۳۹۹ شکایت صورت گرفته است و به ۲۴۵ شکایت ارسالی رسیدگی شده و همچنین مواردی به دادگاه یا میراث فرهنگی و گردشگری نیز ارجاع شده است.

وی به مسافران توصیه کرد که برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت‌های دارای مجوز که لیست آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام و نرخ‌های ارائه شده را با دامنه نرخ‌های ارائه شده که بر روی سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار دارد مطابقت دهند و هرگونه افزایش قیمت و تخطی را از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما