شناسهٔ خبر: 31833324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در نوروز ۹۸ دو مرکز معاینه فنی خودرو در اصفهان فعال است

دو مرکز معاینه فنی خودرو در اصفهان در نوروز 98 به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جمشید جمشیدیان رئیس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان گفت:: مرکز معاینه فنی جی در خیابان همدانیان و مرکز معاینه فنی تاکسیرانی در بلوار فرزانگان در ایام نوروز ۹۸ به شهروندان ارائه خدمت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار‌های موجود ۷۰ درصد آلودگی هوای کلانشهر‌ها ناشی از تردد وسایل حمل و نقل موتوری است که با معاینه فنی مستمر و صحیح می‌توان آلودگی هوا را کاهش داد از رانندگان خواست معاینه فنی خودرو‌های خود را انجام دهند و اگر قصدمسافرت ندارند در نوروز ۹۸ به این مراکز مراجعه کنند.

رئیس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان تأکید کرد:تمام مراحل معاینه فنی خودرو‌ها در اصفهان به صورت مکانیزه است و عامل انسانی در مراحل معاینه فنی خودرو‌ها دخیل نیست و امکان جعل برچسب‌های آن نیز وجود ندارد.

 
جمشیدیان با اعلام اینکه از یک میلیون خودرو در سطح شهر اصفهان ۶۰۰ هزار خودرو، مشمول معاینه فنی است و ۴۰۰ هزار خودرو معافیت فنی یک ساله و چهار ساله را طبق قانون دارد، افزود: با توجه به اینکه ظرفیت موجود معاینه فنی خودرو‌های شهر در طول سال نزدیک به ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو است، در خدمات دهی به خودرو‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد و امکان مازاد بر ظرفیت هم امکان پاسخگویی به مراجعان وجود دارد.
 
در کلان شهر اصفهان ۹ مرکز مکانیزه سبک با ۱۴ خط فعال است و این مراکز در یک نوبت کاری به دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو خدمات دهی می‌کند.  
 
انتهای پیام/م 


ظرفیت معاینه فنی خودرو‌های کلان شهر اصفهان سالانه نزدیک به ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو است

برچسب‌ها:

نظر شما