شناسهٔ خبر: 31832702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هنرمندان مطرح کشوری نوروز امسال میهمان مردم کرمان هستند

R7860/P/S6,67/CT15

شهردار کرمان از برگزاری جشن تحویل سال با حضور هنرمندان مطرح کشوری در کرمان خبر داد گفت: جشن نوبهار بچه‌ها با حضور عموقناد در کرمان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

سیدمهران عالم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری زیادی به مناسبت سال جدید و در ایام نوروز در شهر کرمان اجرا می‌شود اظهار داشت: بیش از  هزار و 500 ساعت برنامه فرهنگی و هنری در ایام نوروز در کرمان برای مسافران نوروزی و مردم کرمان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه جشن تحویل سال با حضور هنرمندان مطرح کشوری آقایان مهران رجبی و محمود شهریاری در پارک مطهری کرمان برگزار می‌شود گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو در کرمان از ساعت 10 شب آغاز می‌شود.

شهردار کرمان از حضور 24 گروه موسیقی نواحی و موسیقی خیابانی در این ایام در اماکن عمومی، تاریخی، گردشگری، فرودگاه، ترمینال، راه‌آهن و ... خبر داد و افزود: 12 گروه موسیقی خیابانی و 12 گروه موسیقی نواحی در سطح شهر تا 13 فروردین به اجرای زنده موسیقی می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه جشن نوبهار بچه‌ها در پارک ایرانیان با حضور عموقناد برگزار می‌شود گفت: برنامه هفت شب کنسرت موسیقی نواحی تا 9 فروردین در کرمان برگزار می‌شود.

عالم‌زاده از برگزاری جنگ‌های جنگل قائم با حضور بهمن هاشمی و مسعود روشن‌پژوه تا 12 فروردین خبر داد و عنوان کرد: کنسرت سینا درخشان 6 فرودین در پارک مادر، بزرگداشت روز جهانی تئاتر در پلاتو یادگاران و کنسرت حمید هیراد در بلوار ترمینال قدیم چهارشنبه 7 فروردین از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای این ایام در شهر کرمان است.

انتهای پیام/ن

نظر شما