شناسهٔ خبر: 31832379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مانچینی: ایتالیا می‌خواهد فوتبالی تهاجمی بازی کند؛ غیبت بالوتلی؟ از او انتظار بیشتری دارم

علیرضا نجاتی

سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید می خواهد تیمش در مقدماتی یورو 2020 نمایش خوبی داشته باشد و بازی اول، سخت ترین بازی آن ها است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم ملی ایتالیا در چارچوب مسابقات مقدماتی یورو 2020 طی روزهای آینده باید به مصاف فنلاند و لیختن اشتاین برود. به گزارش وب سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا، روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری در یک کنفرانس خبری در خصوص شرایط تیمش صحبت کرد:

متاسفم که برخی بازیکنان به این اردو دعوت نشدند اما آن ها بعدا می توانند عضوی از تیم باشند. می خواهیم همان راهی را که آغاز کرده ایم را ادامه دهیم. بیش از حد نیاز مهاجم دعوت کرده ام زیرا باید روی زمینه گلزنی تمرکز کنیم. می خواهیم فوتبالی تهاجمی بازی کنیم و در عین حال در خط دفاعی سرسخت باشیم. بلوتی؟ او در حال پیشرفت است و می تواند در آینده عضوی از تیم باشد. بازی ایتالیا و فنلاند، نخستین بازی ما در راه رسیدن به یورو 2020 است و نخستین بازی همیشه سخت ترین است. می خواهم در این بازی نگرش درستی از تیمم ببینم. بالوتلی؟ او هنوز در اوج آمادگی نیست. بالوتلی اکنون در حال پیشرفت است اما انتظارات بیشتری از او دارم و باید پیشرفت بیشتری داشته باشد.

مویزه کین؟ امیدوارم شروع او در تیم ملی ایتالیا همانند بالوتلی خوب باشد و بتواند از او هم بهتر شود. مویزه کین در باشگاهی بزرگ بازی می کند که هدفش کسب تمام جام ها است و این موضوع به پیشرفت یک ورزشکار جوان کمک زیادی می کند. جورجینیو؟ چلسی در شرایط خوبی نیست اما جورجینیو شرایط خوبی دارد و همانند وراتی که مهره ای کلیدی در خط هافبک پاری سن ژرمن است، خوب بازی می کند. زانیولو؟ او خوش شانس بود که در رم فورا به او اعتماد کردند و اوزه بیو دی فرانچسکو نقش زیادی در پیشرفت او داشت. زانیولو کیفیت بالایی دارد و می تواند با پیشرفت به یک بازیکن استثنایی تبدیل شود. او می تواند در این دو مسابقه، فرصت بازی داشته باشد. 

نظر شما