شناسهٔ خبر: 31832267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان غربی:

میزبانی لیگ ملت های والیبال فرصتی برای شناساندن ارومیه در جهان است

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: میزبانی شهر ارومیه در برگزاری دیدارهای لیگ ملت های 2019 والیبال فرصتی برای شناساندن این شهر به عنوان قطب والیبال در سطح جهانی است.

صاحب‌خبر -

علی مصطفوی روز دوشنبه در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی افزود: هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خرداد سال آینده با حضور تیم های کانادا، لهستان، روسیه و تیم ملی ایران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
وی بر ضرورت توجه مسوولان به همه رشته های ورزشی با هدف اعتلای ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی تاکید کرد و ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی باید برای در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی برای آحاد مردم همگام و هماهنگ باشند.
وی توجه به ورزش بانوان و توسعه ورزش های بومی و محلی را یکی از نیازهای اساسی سلامت و نشاط اجتماعی عنوان کرد و از مسوولان خواست تا نگاهی فراسیستمی به این نیاز اصلی داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: بهره مندی از ظرفیت دیپلماسی ورزشی با توجه به همجواری با چند کشور خارجی یکی از ارکان توسعه بین المللی ورزش استان است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: ورزش زبان گویای بین المللی برای استان و فرصتی برای ایجاد صلح و دوستی در بین کشورهاست.
عبدالله چمن گلی افزود: با وجود مشکلات، تمام تلاش مسوولان ورزش استان علاوه بر راکد نماندن روند ساخت طرح های عمرانی ورزشی نگاه متوازن و عادلانه ای به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان است.
به گزارش ایرنا احکام مسوولان کمیته های ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های 2019 به مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد اعطا شد.
7156/2093

نظر شما