شناسهٔ خبر: 31832003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

سلطانی‌فر: به تیم امید خیلی امیدوار هستم

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با بازیکنان تیم فوتبال امید برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه حضورش در تیم امید خطاب به بازیکنان گفت: فوتبال ما سالها است که نتوانسته راهی المپیک شود، شاید در مرحله اول کار روی کاغذ اسان باشد ولی نیاز به تلاش زیاد داریم که به موفقیت برسیم. شما به لیگ قهرمانان اروپا نگاه کنید روی کاغذ خیلی تیم ها از پیش برنده بودند ولی اتفاق دیگری رقم خورد. در کل سال 97 برای ما سال خوبی بود و ما در  این سال عملکرد خوبی داشتیم؛ مقابل قهرمان جهان، اروپا و آفریقا با تیم ملی بزرگسالان قوی کار کردیم. برای اولین بار دو تیم مطرح پایتخت به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند و برای اولین بار پرسپولیس راهی فینال شد و اگر محدودیت نبود پرسپولیس قهرمان می‌شد.

امیدوارم بتوانیم مجوز مسابقات تایلند را کسب کنیم 

وی افزود: تیم ملی هم راهی جام ملت‌ها شد و حتی می‌توانست قهرمان شود. در رشته‌های شطرنج و کاراته هم عملکرد خوبی در مسابقات مختلف داشتیم. اولین قدم ما در سال ۹۸ رقابت‌های امید است و امیدوارم بتوانیم مجوز مسابقات تایلند را کسب کنیم و در نهایت به المپیک صعود کنیم. من به این تیم خیلی امیدوار هستم.

هیچ ابزاری مثل ورزش نداریم که با موفقیت در آن بشود ۳۰ میلیون نفر را در یک شب خوشحال کرد

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: تاج و همکارانش مصمم هستند که به تیم امید کمک کنند و همه آماده هستیم که تیم امید موفق و باعث شادی مردم ایران شود. البته مشکلاتی مثل ورزشگاه و ... در این جلسه بیان شد که ما تلاشمان را می‌کنیم همه را حل کنیم. از شما بازیکنان می‌خواهم همه فکر خود را روی بازی ها بگذارید. در کشور هیچ ابزاری مثل ورزش نداریم که با موفقیت در آن بشود ۳۰ میلیون نفر را در یک شب خوشحال کرد. در عرصه‌های دیگر باید میلیاردها هزینه کرد تا شادی به وجود بیاید و زندگی خیلی از مردم با فوتبال است. ما خوشحال هستیم که بخش قابل توجهی از کشور به ورزش علاقه مند هستند و  ما هم خوشحالیم برای شادی آنها تلاش می‌کنیم.

وی در پایان گفت: برای تیم امید در رقابت‌های فروردین ماه آرزوی موفیقت می‌کنم.

برچسب‌ها:

نظر شما