شناسهٔ خبر: 31831689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز

از فساد در سازمان فاوای شهرداری تا تهدید به ایجاد سروصدا در فضای مجازی

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تمام سازمان فاوا را فساد گرفته است درحالی‌که سازمان فاوا در شهرداری مکان مهمی است و باید فساد موجود در آن برطرف شود و تمام زیرساخت فساد در شهرداری به دلیل سازمان فاوا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز عصر امروز در صحن شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

فتح‌الله حاجتی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص عملکرد سازمان فاوا، اظهار کرد: رئیس سازمان فاوا را به‌عنوان یک نیروی سازمان شهرداری قبول ندارم و باید تغییر کند زیرا برای این پست شایستگی لازم را ندارد. تمام سازمان فاوا را فساد گرفته است درحالی‌که سازمان فاوا در شهرداری مکان مهمی است و باید فساد موجود در آن برطرف شود و تمام زیرساخت فساد در شهرداری به دلیل سازمان فاوا است.

وی افزود: مشکل زیرساخت فیبر نوری شهر اهواز هر چه سریع‌تر باید حل شود؛  فساد زیادی در فیبر نوری و ایرانسل موجود است و شما اطلاع دارید که چه بلایی بر سر شهر آورده است و میلیاردها تومان فساد در ایرانسل است، چه زمانی می‌خواهید جلوی فساد را بگیرید؟

اهمال‌کاری سازمان فاوا

رحیم کعب عمیر عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان این‌که یکی از وظایف اعضای شورای شهر نظارت بر سیستم شهرداری است، اظهار کرد: در جلسه ۴ ماه پیش با رئیس سازمان فاوا لیست کارکنان درخواست شد اما پس از ۴ ماه شورای شهر چیزی دریافت نکرد و این موضوع اهمال‌کاری سازمان فاوا را نشان می‌دهد.

وی افزود: اگر شهردار مانع می‌شود و یا هر کسی اعمال فشار می‌کند برای این موضوع اعلام شود تا شورای شهر با نظارت مفید سازمان فاوا را پویاتر و مؤثرتر کند.

سازمان فاوا یک ماه فرصت دارد

عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در این جلسه خطاب رئیس سازمان فاوا، اظهار کرد: طی یک ماه آینده سازمان فاوا باید برنامه خود را بر مکانیزه کردن سیستم شهردار را بیان کند در شهرداری اهواز ۳۵ سامانه وجود دارد درحالی‌که بسیاری کلان‌شهرها تعداد سامانه‌ها به ۲۰۰ رسیده است.

در فضای مجازی سروصدا می‌کنم

سید ناصر موسوی نژاد عضو شورای اسلامی شهر اهواز با گلایه از شهرداری اهواز، اظهار کرد: عدم ساماندهی بازارچه‌های داخل شهر ازجمله بازارچه صدف، پردیس، کوی ملت و کوی علوی شکایت مردم را در پی داشت و جلسات پیاپی با سازمان میادین و شهرداری نتیجه‌ای ندارد و شهرداری پاسخی به شورای شهر نمی‌دهد.

وی افزود: دست‌فروش‌ها در خیابان نادری همچنان حضور دارند و وانت‌بارها چهره نازیبایی به شهر اهواز می‌دهند درحالی‌که این روزها شاهد ورود مسافران نوروزی و راهیان نور به شهر اهواز هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: عدم وجود فیش حقوقی برای کارگران و ناهمگون بودن لیست‌های حقوقی و لیست بیمه از نمونه‌های نارضایتی اعضای شورای شهر است و عدم پاسخ به نامه کمیسیون مربوطه و هیات رئیسه نشان‌دهنده عزم سازمان شهرداری بر علیه رئیس شورای شهر است.

وی گفت: اگر شهرداری به مطالبات اعضای شورای شهر پاسخ ندهد در فضای مجازی ابلاغیه می‌دهم و سروصدا می‌کنم.


انتهای پیام/72065/

نظر شما