شناسهٔ خبر: 31831682 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اسلام هراسي در پي حادثه نيوزلند/پيام هاي حادثه مسجد نيوزلند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا-"مي‌خواستم به مسلمانان بگويم که سرزمين ما هرگز سرزمين شما نخواهد شد؛ زمين ما متعلق به خود ماست؛ تا زماني که يک سفيد پوست زنده باشد، هرگز نمي‎توانيد به سرزمين‌هاي ما هجوم بياوريد و هرگز جايگزين مردم ما نخواهيد شد".
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از اسپوتنيک،جمله اي که تروريست مهاجم به مسجدي در نيوزيلند قبل از حمله منتشر کرد و طي حمله حدود پنجاه انسان بيگناه و صدها تن ديگر به خاک و خون کشيده شدند.
کسي که اين جمله اين تروريست را مي شنود فکر مي کند که استراليا و نيوزيلند از ابتدا ملک سفيد پوستان بود و متوجه نيست که سفيد پوستان اروپايي 20 مليون بومي استراليايي و نيوزيلندي را قتل عام کردند و سرزمين آنها را غصب کردند.
آيا مسلمانان بودند که شش مليون يهودي را در اروپا قتل عام کردند وهلوکاست را ايجاد کردند و سپس براي تکفير گناه هاي خود سرزمين فلسطيني ها را به يهودي ها دادند؟
آيا مسلمانان بودند که جنگ هاي جهاني را شروع کردند و مليون ها انسان را در سرتاسر جهان به خاک و خون کشيدند؟
آيا مسلمانان بودند که بمب اتم را اختراع کردند و يا آن استفاده کردند تا در يک لحظه صدها هزار نفر را قتل عام کنند؟
آيا مسلمانان بودند که ده ها مليون سرخ پوست را در قاره آمريکا قتل عام کردند تا سرزمين هاي آنها را غصب کنند؟
آيا مسلمانان بودند که 180 مليون آفريقايي را به عنوان برده از خانه و کاشانه دزديدند و 80% آنها به دلايل مختلف وسط راه جانشان را از دست دادند وبا بي وجداني آنها را در اقيانوس اطلس انداختند تا خوراک کوسه ها شوند؟
آيا مسلمانان بودند که انواع و اقسام سلاح هاي کشتار جمعي را ساختند و با آن جهان را به خاک و خون کشيدند؟
آيا مسلمانان بودند که مليون ها نفر را در خاورميانه قتل عام کردند وعروسي ها را به عزا تبديل کردند؟
سفيد پوستان استراليا و نيوزيلند عموما فرزندان دزدان و قاتلان وخلافکاراني هستند که چند قرن پيش از اروپا تبعيد شدند و شايد بتوان گفت تنها کساني که حق ادعا بر مالکيت اين سرزمين ها را ندارند همين سفيد پوستان مي باشند.
امروزه به دليل ايجاد فضاي اسلام ستيزي در جهان و اسلام هراسي اي که بوجود آمده برخي به خود اجازه مي دهند که به خانه هاي امن الهي حمله کنند و انسان هاي نماز گذار بي گناه را قتل عام کنند.
امروزه اگر در ميانمار صدها هزار مسلمان هم کشته شوند در هيچ جاي جهان کوچکترين واکنشي نسبت به قتل عام آنها و يا فجايعي که با آن برخورد مي کنند انجام نمي شود.
اما مثلا در اروپا و يا اسرائيل اگر خون از دماغ يک نفر بيايد سازمان ملل و کل مجامع بين المللي و کل جهان براي مدت ها مشغول محکوم کردن و تحليل دليل اين ماجرا مي شوند.
آيا وقت آن نرسيده که رهبر هاي کشورهاي اسلامي (البته اگر خود را مسلمان مي دانند) همه اختلافات خود را کنار بگذارند و تلاش کنند از طريق مجامع بين المللي قوانين و مقرراتي را تصويب کنند که جلوي اسلام هراسي و اسلام سيتيزي در جهان را بگيرند.
سازمان کنفرانس اسلامي چه کاره است، يا شايد بهتر است سوال کنيم اصلا کجاست؟
بحث امروزه نه مربوط به شيعه است و نه سني، نه مربوط به طرفدار ولايت فقيه است و نه اخوان المسلمين و يا وهابي ها و يا سلفي ها و يا…
امروزه کل مسلمانان جهان با يک ديدگاه کليشه اي خصومت وار مواجه هستند که همه را تهديد مي کند.
عليرغم همه اختلاف نظر هايي که ممکن است با گروه هايي مانند القاعده و يا طالبان و يا حتي داعش داشته باشيم اما بايد بپذيريم اصلي ترين دليل گرايش جوانان مسلمان به اين گروه ها اين است که بسياري از رهبران کشورهاي اسلامي امروزه به ابزاري در دست آمريکا ودشمنان مسلمانان تبديل شده اند.
وقطعا اگر سازمان ها و مجامع جهاني جهت جلوگيري از اين رويه کاري انجام ندهند تروريسم و خصومت در جهان بيش از پيش افزايش خواهد يافت و به اين دليل اين ماجرا فقط يک ماجراي مربوط به کشورهاي اسلامي نمي باشد بلکه يک ماجراي بين المللي است که همه جهانيان بايد به آن توجه داشته باشند.

نظر شما