شناسهٔ خبر: 31831179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۹۷ واحد صنعتی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

R41348/P/S6,56/CT11 / R41348/P1336/S6,56/CT11

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با تلاش و جدیت صورت گرفته توسط همکاران شرکت گاز استان امسال ۲۰۰ روستا و ۴۹۷ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمود هاشمی در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از بخش‌های مختلف و فعالیت‌های گسترده شرکت گاز استان اظهار داشت: امسال با گازرسانی به آخرین شهر استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب توانستیم  100 درصد جمعیت شهری استان را از نعمت گاز طبیعی برخوردار کنیم.

وی گفت: با تلاش و جدیت صورت گرفته توسط همکاران شرکت گاز استان ، امسال 200 روستا و 497 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با قدردانی از همت و تلاش کارکنان شرکت گاز در تحقق این مهم تصریح کرد: بدون شک یکی از بزرگترین سرمایه های شرکت گاز، نیروی انسانی خدوم  و پرتلاش است که سبب شده رضایت عمومی از شرکت گاز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز با بازدید از بخش‌های مختلف و فعالیت‌های گسترده شرکت گاز، از تلاش و جدیت صادقانه مهندس سید محمود هاشمی مدیر عامل این  شرکت قدردانی کرد.

 علوی‌مقدم در این دیدار که اعضای هیئت مدیره و رؤسای واحدهای شرکت حضور داشتند با گرامیداشت 22 اسفند روز گرامیداشت مقام شهدا، امنیت و آرامش امروز را مدیون جان فشانی های شهدا و خانواده‌های معظمشان دانست.

وی گفت: بدون شک شرکت گاز استان خراسان جنوبی یکی از دستگاه‌های پرتلاش ، موفق و خادم به مردم در سال 97 بوده که این موفقیت مدیون مدیریت خوب و نیروی انسانی متدین و خدمتگزار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی  انگیزه حضور خود در شرکت گاز خراسان جنوبی را تقدیر و تشکر از فعالیت‌های گازرسانی توسط این شرکت عنوان کرد و افزود: تکلیف قانونی همه سازمان‌هاست که در قبال مردم خوب و قدرشناس استان به صورت گسترده در برآورده ساختن آسان نیازهای مردم تلاش کنند.

علوی‌مقدم با بیان اینکه کار و خدمت به مردم تعارف نیست تاکید کرد: شرکت گاز استان یکی از دستگاه‌های اجرایی است که خدمات را با آرامش و روشی آسان به مردم ارائه می‌کند.

در این جلسه روسای واحدهای ستادی نسبت به چگونگی ارائه خدمات برای آسایش بیشتر مردم، با معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما