شناسهٔ خبر: 31831032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ترین های هفته بیست و دوم لیگ برتر؛ از بازگشت پرسپولیس به صدر تا لغزش سپاهان و پدیده

رضا حسین زاده

لیگ برتر از ایستگاه بیست و دوم نیز عبور کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- هفته بیست و دوم لیگ برتر با پیروزی استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی، شکست پدیده و توقف سپاهان همراه بود.

نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان 0-1 سایپا

تراکتورسازی تبریز 1-0 پدیده شهرخودرو مشهد

فولاد خوزستان 1-1 سپاهان اصفهان

پارس جنوبی 0-1 ماشین سازی

سپیدرود 1-3 پرسپولیس

استقلال 1-0 نساجی

ذوب آهن 2-0 استقلال خوزستان

پیکان تهران 1-1 صنعت نفت آبادان

تیم هفته: پرسپولیس تهران

پرسپولیس تهران موفق شد در یک بازی کاملا برتر سپیدرود رشت را در سردار جنگل با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد. سرخ ها در این بازی با آرامش و تمرکز خاصی بازی کردند و حتی می توانستند که گل های بیشتری را به ثمر رسانند. با این پیروزی پرسپولیس موفق شد که سال 1397 را در صدر جدول رده بندی به پایان برساند و از همه رقبای خود پیشی بگیرد.

پرسپولیس

مربی هفته: علی دایی

سایپا در یک بازی جنجالی و عجیب موفق شد که نفت مسجد سلیمان را در خوزستان شکست دهد. در این بازی نفت مسجد سلیمان 10 نفره شد و سایپا نیز 9 نفره. علی دایی موفق شد که تیمش را از این بازی جنجالی به سلامت خارج کند و در حالی که یک یار از حریفش کمتر داشت بالاخره در دقایق پایانی بازی را ببرد.

بازیکن هفته: ارسلان مطهری

مهاجم ذوب آهن روزهای خوبی را زیر نظر علیرضا منصوریان سپری می کند. او در آخرین بازی ذوب آهن در سال 97 برابر استقلال خوزستان، موفق شد که 2 گل برای تیمش به ثمر برساند و سه امتیاز شیرین را به یارانش هدیه دهد. مطهری را می تواند بهترین بازیکن هفته بیست و دوم دانست در حالی که بازیکنانی همچون احمد نوراللهی، بوژیدار رادوشویچ و حسن بیت سعید نیز این شایستگی را داشتند که بهترین هفته باشند.

ارسلان مطهری

بازی هفته: سپیدرود 1-3 پرسپولیس

در هفته بیست و دوم شاهد یک جدال جذاب بین پرسپولیس و سپیدرود بودیم. در این بازی ابتدا در نیمه اول علی علیپور، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی گلزنی کردند و در نیمه دوم نیز ابتدا سپیدرود توسط مهرداد بایرامی به گل رسید. یک دقیقه بعد محمد غلامی یک پنالتی را برای تیمش خراب کرد و دقایقی بعد نیز پنالتی که داور برای پرسپولیس گرفته بود را با نظر کمکش مردود اعلام کرد.

سیامک نعمتی-علی علیپور

ناکام هفته: سپاهان

سپاهان در هفته ای که می توانست فولاد را در فولاد آرنا ببرد، با نتیجه تساوی 1 بر 1 متوقف شد تا پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی در جدول از این تیم پیشی بگیرند. البته ناگفته نماند که سپاهان نسبت به سایر رقبای خود یک بازی کمتر نیز دارد. پدیده مشهد که در تبریز به تراکتورسازی باخت هم یکی از گزینه های ناکام هفته بود.

تیم منتخب هفته بیست و دوم

  • ترکیب تیم منتخب هفته بیست و دوم 3-5-2 است.
  • علی علیپور از پرسپولیس و ارسلان مطهری از ذوب آهن بهترین مهاجمان این هفته بودند.
  • حسن بیت سعید از فولاد، اشکان دژاگه از تراکتورسازی، مهرداد محمدی از سپاهان، احمد نوراللهی از پرسپولیس و علی کریمی از استقلال در خط هافبک حضور دارند.
  • محمد اهل شاخه و مسیح زاهدی از ماشین سازی و روزبه چشمی از استقلال در خط دفاع حضور دارند.
  • بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس درون دروازه است.

جدول لیگ برتر

جدول لیگ برتر

 

نظر شما