شناسهٔ خبر: 31830941 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاونت فرهنگی و پرورشی اعلام کرد؛

فراخوان کتاب جشنواره «دانایی توانایی» و تجهیز کتابخانه‌های سراسر کشور

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی فراخوان کتاب جشنواره «دانایی توانایی» و تجهیز کتابخانه‌های سراسر کشور را به‌منظور انتخاب کتاب‌های مناسب از بین کتاب‌های انتشاریافته برای مدارس منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، علیرضا کاظمی گفت: با توجه به شاخص‌های تعیین‌شده، ناشران سراسر کشور می‌توانند برای مشارکت در این طرح، نمونه کتاب‌های منتشرشده خود در حوزه کودک و نوجوان را به اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌وپرورش ارسال نمایند.

وی افزود: کارگروه «انتخاب کتاب مناسب» متشکل از جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان است که با دو هدف: معرفی در «جشنواره دانایی و توانایی» و معرفی به مدارس برای تجهیز کتابخانه‌ها و نمایشگاه‌های کتاب، بررسی و در صورت انتخاب متناسب با تشخیص کارگروه به مدارس معرفی شوند.

ناشران کشور به‌ویژه حوزه کودک و نوجوان می‌توانند یک نسخه از کتاب‌های انتخاب‌شده خود را به دبیرخانه واقع در تهران، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نبش چهارراه سمیه ساختمان شماره 2 وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی طبقه دوم اتاق 223 ارسال کرده یا با شماره 02182284023 تماس بگیرند.

نظر شما