شناسهٔ خبر: 31830939 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

بارش‌های شدید و آخرین وضعیت شبکه برق کشور

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر همزمان با گسترده شدن بارش ها، آخرین وضعیت شبکه برق کشور را گزارش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

بارش‌های شدید و آخرین وضعیت شبکه برق کشور

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر همزمان با گسترده شدن بارش ها، آخرین وضعیت شبکه برق کشور را گزارش داد.

به گزارش ایلنا از توانیر،  مسعود صادقی در این خصوص گفت: گفت: در حال حاضر شبکه برق با ثبات و پایدار است و مشکلاتی که در برخی از نقاط  به دلیل بارش ها رخ داده، در حال رسیدگی و رفع است.

صادقی اضافه کرد: شبکه با بحران  گسترده ای رو به رو نیست و بارش ها به اندازه زمستان نیست که بتواند خللی در کار برقرسانی ایجاد نماید  و بروز برخی خاموشی های پراکنده به دلیل بارش ها یا طوفان شدید،  خارج از تصور نیست.

به گفته وی از شب گذشته در برخی استان ها به دلیل شدت بارشها، راه های مواصلاتی برخی روستاها به ویژه در استان های لرستان، هرمزگان و مرکزی، بسته شده بود  که خوشبختانه مشکلات ناشی از بارش ها رفع شده است  و هیچگونه خاموشی در سطح فشار متوسط وجود ندارد.

صادقی خاطرنشان کرد: در حاضر  در خراسان جنوبی نیز  مشکلات شبکه در سطح فشار متوسط  که ناشی از بارش باران بود، رفع شده است .

مدیرکل دفتر نظارت برتوزیع توانیر همچنین در خصوص سیستان و بلوچستان نیز گفت: تنها در شهر زابل به دلیل طوفان شدید، برق تعدادی از روستاها قطع شده  است که  هم اکنون اکیپ های عملیاتی برای رفع مشکلات شبکه در مناطقی که دچار مشکل شده اند، در تلاش هستند.

صادقی با اشاره به شدت بارش ها در استان گلستان گفت: به دلیل بارش های شدید در استان گلستان ۲۱ فیدر قطع است که همکاران و گروه های عملیاتی درحال رفع مشکلات هستند.

وی درباره مازندران نیز اظهار داشت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه ناشی از بارندگی شدید و به منظور جلویگری از بروز مشکلات احتمالی و خطر برق گرفتگی شهروندان، با هماهنگی استانداری مازندران برق شمال شهر ساری و شهرستان سیمرغ قطع شده  است.

صادقی یاداور شد: براساس گزارش های رسیده هم اکنون بارش ها در استان خراسان شمالی نیز آغاز شده است اما همه اکیپ های عملیاتی جهت رسیدگی به مشکلات احتمالی در آمادگی کامل به سرمی برند.

برچسب‌ها:

نظر شما