شناسهٔ خبر: 31830690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هلال احمر به 192 خانوار گرفتار برف و سیل در سوادکوه خدمات ارائه داد

وحید متانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: از شب گذشته ( یک شنبه ) 2 پایگاه در محور گدوک و ارفع ده مستقر شد تا نیروهای هلال احمر بتوانند به

صاحب‌خبر - وحید متانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: از شب گذشته ( یک شنبه ) 2 پایگاه در محور گدوک و ارفع ده مستقر شد تا نیروهای هلال احمر بتوانند به مسافرانی که گرفتار برف شده اند، خدمات ارائه دهند.
وی با اعلام اینکه 3 دستگاه خودرو آمبولانس با یک دستگاه ست نجات برای امدادرسانی به مسافران به کارگیری شد، گفت که در این پایگاه ها 20 نفر از عوامل امداد و نجات مستقر و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با بیان اینکه امدادگران هلال احمر از شب گذشته تاکنون به امدادرسانی و عملیات بستن زنجیر چرخ 112 خوروپرداخته اند، افزود: همچنین در پی بارش برف به 18 مسافر در راه مانده در این شهرستان اسکان داده شد.
متانی با اعلام اینکه از صبح امروز با بحث آبگرفتگی منازل در شهر زیراب مواجه بوده ایم، گفت: 60 نفر از عوامل امداد و نجات به افرادی که منازل آنها دچار آبگرفتگی شده است، خدمات ارائه داده اند.
وی با اشاره به اینکه شدت آبگرفتگی منازل در زیراب به حدی بود که تیم هایی از شهرستان قائمشهر و فریدونکنار به این شهرستان اعزام شده اند، گفت که بیشترین آبگرفتگی در مناطق 17 شهریور، بالازیراب ، سرخ کلا و چند جای دیگر از شهر زیراب بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه کمک رسانی به منازلی که دچار آب گرفتگی شده اند را 62 مورد اعلام کرد .
از شب گذشته علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا که در بعضی مناطق تا 12 درجه گزارش شده، بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات مازندران همچنان در حال باریدن است.
پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد.
7334/1899
انتهای پیام

نظر شما