شناسهٔ خبر: 31830530 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

علیزاده در گفت‌وگو با فارس:

آقای مطهری!‌ برای رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم از چه دری وارد شدید؟

کارشناس مسائل سیاسی پیرامون اظهارات اخیر علی مطهری با این عنوان که برای شکست حصر از هر دری وارد شدیم، گفت: این سؤال از آقای مطهری است که شما که از هر دری برای شکست حصر وارد شدید آیا دری را هم برای شکست مشکلات و گرفتاری‌های مردم زده‌اید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس پیرامون اظهارات اخیر علی مطهری به این عنوان که برای شکست حصر از هر دری وارد شدیم، اظهار داشت: آقای مطهری تحت این عنوان به مجلس خبرگان و برخی نهادها از جمله مجلس شورای اسلامی که خودش نیز در جایگاه نایب رئیسی آن قرار دارد ایراد گرفته و به دولتی که خود ایشان حامی آن بوده و افرادی مثل ایشان آن را روی کار آورده‌اند انتقاد کرده است.

وی با طرح این سؤال که آیا ایشان توجه ندارند که دشمنان و بدخواهان انقلاب از این صحبت‌ها سواستفاده می‌کنند، گفت: ایشان ظاهراً برای تولید خوراک رسانه‌های بیگانه و زیر سؤال بردن اصل نظام ساخته شده‌اند به نوعی که نسبت به رهبری هم مطلبی را بی‌ادبانه مطرح کرده‌اند و مجلس خبرگان را به خاطر عدم پرداخت مسائل اصلی مورد ایراد قرار داده‌اند.

علیزاده در همین راستا افزود: این اظهارات آقای مطهری در حالی است که این سؤال به وجود می‌آید که موضوع حصر چه ارتباطی به مجلس خبرگان دارد و آیا این مجلس دخالتی در این خصوص داشته و یا می‌تواند داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید براینکه افکار عمومی این سؤال را از مطهری دارند که آیا در این موقعیت حساس که مردم دچار مشکلات هستند به عنوان نماینده مجلس به وظایف اصلی‌اش عمل می‌کند، تصریح کرد: سؤال این است که برای رفع مشکلات مردم و مهار تورم لجام گسیخته در جریان‌های اقتصادی و تجارت و بازار را در آستانه عید نوروز به هم ریخته‌ چه دغدغه‌‌ای دارند و چه اقداماتی کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه ایشان گفته برای شکستن حصر از هر دری وارد شدیم، گفت: سؤال مردم این است که برای رفع مشکلات مردم از چه دری وارد شدید و آیا واقعاً به وظایف نمایندگی‌تان عمل کرده‌اید.

علیزاده ادامه داد:‌ همفکران ایشان گاهی به خاطر یکسری مسائل دم‌دستی با سران فتنه جلسه می‌گیرند و خلوت می‌کنند کانه این مملکت هیچ مشکلی دیگری ندارد و تنها مشکل، حصر هست. آن هم حصر اصلا به معنایی که اینها القا می‌کنند نیست و از هر گونه فرصت‌های ارتباطی حتی برای رفت و آمد با اقوام نیز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه روزنامه اعتماد و روزنامه‌های همفکر ایشان با پول بیت‌المال دست فرمان مرموزی را به موضوعات دسته چندم پیش گرفته‌اند، تصریح کرد: گله‌مندی نسبت به این آقایان از سوی بدنه اجتماعی بسیار بالا است و این اعتراضات به برخی نهادها به خاطر موضوع حصر مورد اعتراض مردم قرار می‌گیرد و سؤال این است که این بحث‌ها را چرا به بدنه اجتماعی می‌کشانند. 

علیزاده تأکید کرد: این سؤال از آقای مطهری است که شما که از هر دری برای شکست حصر وارد شدید آیا دربی را هم برای شکست این مشکلات و گرفتاریهای مردم زده‌اید. 

کارشناس مسائل سیاسی در پایان تأکید کرد: امروز مشکل مردم کشمکش‌های سیاسی و دعوا بر سر قدرت نیست بلکه درد مردم گرفتاری‌های معیشتی و بیکاری و خیلی موضوعات دیگر است که نمایندگان مجلس و از جمله آقای مطهری باید آنها را در اولویت اول خود قرار دهند نه موضوعاتی را که حتی در اولویت‌های دسته چندم مردم نیز قرار ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما