شناسهٔ خبر: 31829091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رسمی؛ دوری 10 تا 15 روزه لوییس سوارز از میادین به دلیل مصدومیت

مهدی آزادی

سوارز در آخرین دقایق بازی مقابل بتیس مصدوم شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - لوییس سوارز، مهاجم بارسلونا در اردوی تیم ملی اروگوئه در چین حضور پیدا  نمی‌کند.

بارسلونا شب گذشته موفق شد با درخشش لیونل مسی و البته لوییس سوارز، بتیس را در بنیتو ویا مارین با 4 گل شکست دهد و حالا در فاصله ده هفته مانده به پایان لیگ، اختلافش با تیم دوم جدول را به 10 امتیاز افزایش بدهد. در این بازی لوییس سوارز علی رغم موقعیت‌های بسیار خوبی که از دست داد، یک گل زیبا زد و پاس گل زیبایی هم به مسی داد تا شب خوبی را سپری کرده باشد. گرچه در آخرین دقایق بازی او سر خورد و از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شده است.

به گزارش as، بارسلونا مصدومیت سوارز را تایید کرده اما هنوز خبر نهایی درباره میزان دقیق این آسیب دیدگی و مدت زمان دوری او از میادین را اعلام نکرده است. با این حال تجربه می‌گوید این مصدومیت به ده تا پانزده روز زمان برای ریکاوری نیاز دارد. بدین ترتیب سوارز قطعا به اردوی اروگوئه در چین نمی‌رود و در بارسلونا ریکاوری می‌کند. بازی بعدی بارسا روز 30 مارس در نیوکمپ مقابل اسپانیول خواهد بود که انتظار می‌رود سوارز به آن بازی برسد.

همان طور که انتظار می‌رفت، بارسلونا هم با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد سوارز ده تا پانزده روز از میادین دور است و بدین ترتیب به اردوی اروگوئه در چین ملحق نمی‌شود.

نظر شما