شناسهٔ خبر: 31828728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

به همت سازمان مردم نهاد پویندگان نوآور و سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری:

کارناوال {نوروز شاد زنجان} از روز شنبه25 اسفند سال جاری در حال اجرا می باشد

تشکل مردم نهاد پویندگان نو آور با مدیریت بابک عبدی یکی از فعال ترین سمن های استان زنجان می باشد . اقدام اخیر این سمن یکی از نمونه توانایی های بارز فعالیت آنهاست، که به کمک سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری زنجان به زیبایی در سطح شهر اجرا گشته و همچنان ادامه دارد. سهم فرشته بخشی نژاد که پیوسته یار و یاور سمن های استانی بوده، در برپایی و اجرای این کارناوال زیبا بسیار ستودنی و قابل تقدیراست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با فرا رسیدن عید سعید باستانی و حضور مردم در مراکز خرید و مرکز شهر ایجاد فضایی شاد و دلنشین برای شهروندان عزیز زنجان ضروری به نظر میرسید بخصوص اگر آمیخته با آداب و سنت های کهن این مرزو بوم باشد.

photo_2019-03-18_13-26-05

در روزهای اخیر شاهد برگزاری برنامه کارناوال نوروز شاد زنجان در شهرمان بودیم که به همت سازمان فرهنگی اجتناعی ورزشی شهرداری زنجان و حسن توجه سرکار خانم دکتر شعبانی و سازمان مردم نهاد پویندگان نو آور با مدیریت آقای بابک عبدی و هنرنمایی هنرمندان جوان شهر خانمها آرزو ملایی(ننه سرما)،زینب خدایی و آقایان بهزاد امیری و امیرعلی حمیدی اجرا گردید.

این برنامه در مرکز شهر و در محل پیاده راه سبزه میدان و محلات مختلف شهر از جمله اسلام آباد،بی سیم ،بازار و...نیز اجرا می گردد.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی واحیا و  تداعی آداب و سنت های شاد مردم این شهر و نشاندن لبخند بر لب مردم از دستاوردهای این طرح به شمار می آید.

تشکل مردم نهاد پویندگان نو آور با مدیریت بابک عبدی یکی از فعال ترین سمن های استان زنجان می باشد . اقدام اخیر این سمن یکی از نمونه توانایی های بارز فعالیت آنها می باشد که به کمک سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری زنجان به زیبایی در سطح شهر اجراگشته و همچنان ادامه دارد. 

photo_2019-03-18_13-26-33

سهم فرشته بخشی نژاد که پیوسته یار و یاور سمن های استانی بوده است، در برپایی و اجرای این کارناوال زیبا بسیار ستودنی و قابل تقدیراست.

نظر شما