شناسهٔ خبر: 31828458 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کشف 985 هزار عدد انواع مواد محترقه درلرستان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به تدابير انديشيده شده براي برقراري نظم و امنيت ايام پاياني سال به ويژه چهارشنبه سوري اظهار داشت: 985 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سردار "حاجي محمد مهديان نسب " در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابير انديشيده شده براي برقراري نظم و امنيت در ايام پاياني سال به ويژه در چهارشنبه سوري اظهار داشت: 985 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است.
وي با بيان اينکه برنامه‌هاي پليس در نوروز 98 با شعار «نشاط بهاري، نظم و قانون مداري» شروع مي‌شود و در حوزه پليس راهور و راه شعار ما «پرهيز از خطر، آرامش در سفر» است، تصريح کرد: خوشبختانه قانون مداري در لرستان حاکم است و مردم فوريت و غيرفوريت را خوب تشخيص مي‌دهند و عمل مي‌کنند.
فرمانده انتظامي لرستان با تاکيد بر اينکه يک فروند بالگرد از هشتم فروردين ماه به لرستان اختصاص مي‌يابد و از طريق اين بالگرد سطح استان تا روز 13 فروردين ماه پايش مي‌شود، افزود: 5 هزار و 940  نفر در عمليات نوروزي پليس لرستان در 2 نوبت کاري حضور دارند.
سردار مهديان نسب با اشاره به اينکه 340 نفر نيروي کمکي از ناجا گرفته‌ايم و بيش از 2 هزار نفر شبگرد محلات استان را پايش و کنترل مي‌کنند، ادامه داد: 734 گشت کلانتري، پاسگاه، پياده و راهور در سطح استان فعال بوده که 248 گشت از اين تعداد مربوط به پليس راه و راهور است.
وي با بيان اينکه 31 ايستگاه پليس در ايام نوروز راه اندازي مي‌شود و در 48 نقطه استان ايست و بازرسي داريم، تصريح کرد: طرح‌هاي ارتقاي امنيت اجتماعي در نوروز اجرا مي‌شوند.
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اينکه 55 دوربين آف لاين روي لباس پليس استان نصب مي‌شود که  از خرم آباد شروع شده است، افزود: 20 نفر از واحدهاي گشتي خرم آباد و 10 نفر از واحدهاي گشتي بروجرد به اين دوربين‌ها مجهز شده اند که به صورت آف لاين اقدامات پليس و نوع برخورد و گفتمان او با شهروندان را ضبط مي‌کند  سردار مهديان نسب در پايان يادآور شد: تعداد اين دوربين‌ها را بايد به بالاي 200 عدد  برسانيم.

نظر شما