شناسهٔ خبر: 31827147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کیکه ستین: هرگز بازیکنی مثل مسی ندیده‌ام؛ فکر نمی‌کنم حتی پله هم تا این اندازه باثبات بوده باشد

مهدی آزادی

ستین هم چاره‌ای جز تمجید از مسی نداشت. نتیجه گرفتن مقابل تیمی که مسی را دارد، کار بسیار دشواری است و این یک واقعیت است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - کیکه ستین، سرمربی رئال بتیس به تمجید از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکنی که به عمرش دیده نامید.

بتیس که هفته‌های خوبی را سپری نمی‌کند، شب گذشته اگرچه یک باخت خانگی دیگر را هم تجربه کرد اما حداقل توانست از هنرنمایی مسی لذت ببرد. نمود بارز این ادعا، تشویق این اعجوبه آرژانتینی از سوی هواداران بتیس آن هم پس از زدن گل چهارم بارسا بود. 

به گزارش موندو دپورتیوو، کیکه ستین پس از بازی گفت:

مقابل بارسلونا اگر بنا به نتیجه گرفتن باشد باید از حداقل فرصت‌هایتان استفاده کنید چون با وجود این بازیکن - مسی - در ترکیب آنها، تقریبا گل خوردنتان حتمی است. بسیار دشوار است که از بارسا گل نخورید. در نیمه اول کارهای خوب زیادی انجام دادیم. خطرهای زیادی ایجاد کردیم و شانس مسلمی برای گلزنی توسط خسه داشتیم که از دست رفت. وقتی ترکیب بارسا را دیدیم که آرتورو ویدال حضور دارد، می‌دانستیم کارمان در خلق موقعیت و به دست آوردن فضا دشوارتر می‌شود. درست است که مالکیت توپ با ما بود ولی ضد حملات حریف ما را غافلگیر کرد. ما خوب بازی کردیم ولی مهره‌های تعیین کننده آنها اجازه کار زیادی به شما نمی‌دهند.

تشویق مسی از سوی هواداران؟ من واقعا از این حرکت خوشم آمد. تشویق کردن بازیکنی که امشب از حرکاتش ضربه خوردیم ولی در حالت کلی از تماشای فوتبالش لذت می‌بریم، کار فوق العاده‌ای بود. رفتار هواداران جای تقدیر داشت. مسی؟ هرگز بازیکنی به عمرم شبیه او ندیده‌ام. او این کارها را در تمام یک دهه اخیر انجام می‌دهد. نمی‌دانم حتی پله هم چنین ثباتی داشت یا خیر. مسی و تماشایش یک هدیه لوکس است. هیچ بازیکنی ثبات او را نداشته است. مسی تقریبا در هر بازی تیمش را پیروز می‌کند.

نظر شما