شناسهٔ خبر: 31825204 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مسابقه اتلتیکو مادرید-بارسلونا رکورد پر تماشاگرترین بازی باشگاهی فوتبال زنان را شکست

میلاد وفادار

ورزش بانوان روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- رکورد تماشاگر یک مسابقه باشگاهی در فوتبال زنان، در جریان پیروزی ۲-۰ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید شکست.

به گزارش دیلی میل، ۶۰۷۳۹ در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو شاهد برتری بلوگرانا مقابل حریف مادریدی خود بودند. گل‌های آسیسات اوشوالا و تونی دوگان در نیمه دوم موجب شد تا به فاصله شش بازی تا پایان فصل رقابت‌های لیگ بانوان اسپانیا، بارسلونا به سه امتیازی اتلتیکو مادرید صدرنشین برسد. قیمت هر بلیت برای تماشای این بازی، ۴.۲۰ پوند بود و در ضمن اعضای باشگاه اتلتیکو، به صورت رایگان این بازی را تماشا کردند. این باشگاه چند روز قبل از برگزاری این مسابقه، از به فروش رسیدن تمامی بلیت‌ها خبر داده بود.

فصل گذشته بیش از ۲۲ هزار نفر شاهد برگزاری اولین بازی تیم زنان اتلتیکو در ورزشگاه مترو پولیتانو بودند. این در حالی است که این باشگاه معمولا از رقبایش در ورزشگاهی کوچک‌تر میزبانی می‌کند. شکست مقابل بارسا، تنها دومین باخت فصل اتلتی بود. رکورد قبلی تماشای یک بازی باشگاهی بانوان در اسپانیا، به تقابل اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید در تاریخ ۳۰ ژانویه در چارچوب مسابقات کوپا دلا رینا بر می‌گشت؛ جایی که ۴۸ هزار نفر در ورزشگاه سن مامس به تماشای آن دیدار نشسته بودند.

پیش از این پر تماشاگرترین مسابقه باشگاهی در فوتبال زنان در سطح دنیا، نبرد دو تیم مکزیکی مونتری و تایگرز در سال ۲۰۱۸ بود که ۵۱ هزار نفر تماشاگر را به ورزشگاه کشانده بود. گفتنی است که هنوز رکورد پر تماشاگرترین مسابقه فوتبال زنان به فینال جام جهانی سال ۱۹۹۹ که بین آمریکا و چین برگزار شد، بر می‌گردد. آن روز در ورزشگاه رز باول لس آنجلس، ۹۰ هزار نفر به تماشای مسابقه یاد شده نشستند. 

نظر شما