شناسهٔ خبر: 31824738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر؛

عذرخواهی شهردار برازجان از کارگران

شهردار برازجان در واکنش به تصاویری که در فضای مجازی با عنوان بی حرمتی به کارگران شهرداری این شهر منتشر شد، گفت: از این افراد عذرخواهی کرده‌ام هر چند در آن برنامه من مهمان و کارمندان وکارگران شهرداری میزبان بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، محمدحسن محمدی افزود: شنبه 25 اسفند به مناسبت سالروز شهادت شهید باکری که شهردار ارومیه بود، در تقویم کشورمان به عنوان روز شهردار نام گرفته و کارمندان و کارگران شهرداری تصمیم گرفته بودند بدون اطلاع من برنامه‌ای برگزار و مرا غافلگیر کنند.

وی ادامه داد: صبح قرار بود برای پیگیری کاری به مرکز استان بروم اما از شهرداری تماس گرفتند که کاری پیش آمده و من هم به شهرداری برگشتم دیدم کارمندان و کارگران برنامه ای را تدارک دیده‌اند.

شهردار برازجان بیان کرد: آنها مهمان‌هایی هم دعوت کرده بودند و مراسم در محلی بود که در واقع نمازخانه شهرداری است اما دور فرش های نمازخانه میز و صندلی گذاشته‌ایم و جلسه‌ها را آنجا برگزار می کنیم.

محمدی گفت: وقتی وارد جلسه شدم دیدم که برخی از همکاران هم مهندسان و هم کارگران پایین نشسته اند علت را پرسیدم گفتند که صندلی را برای مهمان ها گذاشته‌ایم و ما که میزبانیم پایین می نشینیم؛ من هم در آن مراسم مهمان بودم و همکاران مراسم برگزار کرده بودند.

او بیان کرد: هنگام برگزاری جلسه نیز از کسانی که پایین نشسته بودند عذرخواهی کردم.

شهردار برازجان ادامه داد: پس از جلسه تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که در پی آن هم دوباره عذرخواهی کردم و یکشنبه جلسه ای در همان محل برگزار و از همکاران عذرخواهی کردم.

محمدی گفت: من از بدنه شهرداری هستم و ابتدا به عنوان کارگر شهرداری کار کرده‌ام.

وی از مردم هم تشکر کرد که به قشر کارگری حساس هستند و ابراز امیدواری کرد چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد و کارگران با آسایش خاطر به کار خود ادامه دهند.

 

نظر شما