شناسهٔ خبر: 31824094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ماجرای عجیب مجید حسینی، استقلال و ترابزون

لژیونر ایرانی سه ماه بدون حقوق در ترکیه

مدافع ملی پوش و ایرانی تیم ترابزون اینروزها با یک مشکل عجیب و پیچیده روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش"ورزش سه" مجید حسینی مدافع جوان تیم ملی ایران و استقلال بعد از جام جهانی 2018 روسیه به عنوان ستاره جوان فوتبال ایران به ترابزون اسپور ترکیه پیوست اما اکنون بعد از گذشته چند ماه از حضور این بازیکن در باشگاه ترکیه ای مشکلی عجیب برای او پیش آمده است. امروز روزنامه گازتا دامگا در کشور ترکیه در خبری نوشت" مجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابزون اسپور به دلیل عدم پرداخت اقساط مبلغ انتقالش به باشگاه استقلال با تهدید محرومیت از سوی فیفا مواجه بوده است اما ترابزون اسپور این پول را که قرار بود به طور اقساط به باشگاه ایرانی بپردازد را داد اما حالا مشکل دیگری وجود دارد.»


در ادامه گزارش این روزنامه آمده است:" باشگاه  ایرانی(استقلال) بعد از اینکه چند ماه اقساطی که باید مجید حسینی به این باشگاه بابت انتقالش پرداخت می کرده را نمی دهد قصد شکایت به فیفا را دارد و این موضوع را با باشگاه ترابزون در میان می گذارد. ترابزون اقساط مربوط به مجید حسینی را به باشگاه استقلال پرداخت می کند. اما با وجود حل شدن مشکل شکایت استقلال به فیفا و دریافت اقساط، مجید حسینی با یک مشکل مواجه شده است. او که براساس قرارداد با باشگاه ترابزون باید سالانه 550هزار یورو در سال دستمزد بگیرد الان سه ماه است که هیچ دستمزدی از باشگاه نگرفته است.»


این گزارش روزنامه ترکیه ای به نوعی می تواند بیانگر این موضوع باشد که باشگاه ترابزون اقساط مربوط به انتقال مجید حسینی را از دستمزد این بازیکن به استقلال داده و همین موضوع باعث شده است که حسینی سه ماه را در ترکیه بدون دریافت دستمزد سپری کند.

 

 

نظر شما