شناسهٔ خبر: 31823921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار احمدی‌مقدم: کردستان به یک نقطه امن تبدیل شده است

R7848/P/S6,66/CT11 / R7848/P1377/S6,66/CT11

فرمانده سابق نیروی انتظامی گفت: کردستان از فراز و نشیب‌های زیادی عبور کرده تا امروز به یک نقطه امن تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی پیش‌از ظهر امروز در اجلاسیه شهدا که در سالن همایش صدا و سیمای مرکز استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشحالم که امروز در این مراسم باشکوه و در جمع مردم خطه کردستان هستم.

وی گفت: کردستان برای بنده یادآور روزهای تلخ و شیرین است که باید از آن گذشته درس عبرت گرفت؛ کردستان از فراز و نشیب‌های زیادی عبور کرده تا امروز به یک ساحل امن تبدیل شده و هم‌اکنون شاهد یک استان شکوفا، امن، زیبا و رو به‌رشد هستیم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی با اشاره به تاریخ آزادسازی استان و عملیات‌های سال 58 تصریح کرد: مردم بومی، پیشمرگان مسلمان کُرد و شهیدان زیادی همچون «شهید بروجردی» برای آزادسازی کردستان دوران پر فراز و فرود و جنگ‌های سختی را پشت سر گذاشتند و در برابر دشمنان نظام ایستادند و از نظام دفاع کردند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز ما را به این امنیت و وضعیت کنونی رسانده، نگاه عمیق و نافذ حضرت امام(ره) به کردستان بود، چراکه ایشان با مذاکره و امتیازدادن به گروهک‌های سیاسی مخالف بودند.

سردار احمدی‌مقدم با اشاره به آیه قرآن یادآور شد: اگر عزت می‌خواهید تنها از خدا بخواهید، گروهک‌ها نمی‌توانند عزتی به ما بدهند و باید از دوران گذشته عبرت بگیریم که دیگر اتفاقات گذشته تکرار نشود.

وی امنیت کنونی کردستان و امنیت پایدار مردمی کشور که امروزه به‌عنوان دژ مستحکم از آن نام می‌برند، را مرهون خون شهدا دانست و با یادآوری خاطراتی از شهیدان گرانقدر اظهار کرد: شهید بروجردی و شهید کاظمی همیشه با مردم و اصلاً نگاه و افکار ضدانقلاب را قبول نداشتند و برای دفاع از کشور جان خود را فدا کردند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی با بیان اینکه کردستانی‌ها مردمانی نجیب هستند، گفت: در گذشته مردم کشور از سفر به کردستان احساس ناامنی می‌کردند در صورتیکه جلوه‌های ناامنی بسیار اندک و آمار جرائم و اقدامات تروریستی در این خطه از همه استان‌ها پایین‌تر و کم‌جرم‌ترین استان کشور است.

وی اساس پیشرفت را «امنیت و عدالت» ذکر کرد و ادامه داد: سپاه امروزه برای آبادانی و توسعه، به‌جای استفاده از تنفگ از «بیل و کلنگ» استفاده می‌کند.

 

 

فرمانده سابق نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت و اقتصاد اقلیم کردستان وابسته به ایران است، خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری سبب شد که امروز اقلیم کردستان امتداد کردستان ایران باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات امنیتی در کردستان وجود ندارد، گفت: پتانسیل‌های گردشگری و اقتصادی زیادی در این استان وجود دارد که می‌تواند کردستان را در ایران سرآمد کند.

سردار احمدی‌مقدم افزود: دشمنان همواره با تبلیغات دورغین و با استفاده از رسانه‌ها می‌خواهند مردم را از انقلاب بدبین و فاصله ایجاد کنند و خدمات نظام را ناکارآمد جلوه دهند در صورتیکه تنها با یک بررسی ساده می‌توان پیشرفت‌های ایران را در حوزه‌های مختلف مشاهده کرد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی عنوان کرد: ترامپ و سران آمریکایی می‌خواستند با اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها مردم را ناامید و قدرت منطقه‌ای و موشکی ما را بگیرند اما به‌جایی نرسیدند و قدرت تکنولوژی ایران روز به روز در حال پیشرفت است و با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی مردم، آینده ایران روشن و درخشان است.‌

انتهای پیام/ش

نظر شما