شناسهٔ خبر: 31823474 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

طرح ویژه «دوشنبه سوری» همراه اول برای آخرین دوشنبه سال + کدهای فعال سازی

صاحب‌خبر -
طرح ویژه «دوشنبه سوری» همراه اول برای آخرین دوشنبه سال + کدهای فعال سازی
 
فرارو- همراه اول در طرح دوشنبه سوری‌های همراه اول، در آخرین دوشنبه هر ماه طرح‌های جذاب و ویژه‌ای برای همه مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. هدایای هر دوشنبه سوری متنوع و متفاوت بوده و مشترکان، در هر ماه از هدایای آخرین دوشنبه آن ماه مطلع می‌شوند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، در قالب طرح «دوشنبه سوری» در آخرین دوشنبه هر ماه طرح‌های جذاب و ویژه‌ای در نظر گرفته است.

هدایای در نظر گرفته برای هر «دوشنبه سوری» متنوع و متفاوت بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن مطلع می‌شوند.

در آخرین دوشنبه سال هم شاهد اجرای دوباره این طرح از سوی اپراتور اول هستیم.  مشترکین از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۲۳:۵۹ دوشنبه ۲۷ اسفند (به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری  *۱۰۰*۵۴*۱# بسته خود را فعال نمایند. به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از بسته های اینترنت رایگان یک روزه از یک گیگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اختصاص داده می‌شود. زمان مصرف بسته به مدت یک روز از ساعت ۵ صبح تا ۱۷ عصر است.

همچنین مشترکانی که قبل از فعال سازی این بسته، سرویس اینترنت خود را فعال نکرده‌اند، ابتدا سرویس اینترنت برایش فعال می‌شود و پس از اتمام این بسته سرویس اینترنت برایش غیرفعال می‌شود.

 

همراه اولی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اینترنتی اپراتور اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
 
کد دستوری طرح دوشنبه سوری های همراه اول
عملیات
کد دستوری
فعال‌سازی
1#*54*100*
استعلام 0#*54*100*
راهنما 9#*54*100*

نظر شما