شناسهٔ خبر: 31821442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۰۰۰ اثر در رشته نستعلیق تحریری به دبیرخانه جشنواره خوشنویسی مهر قم ارسال شد

R7854/P/S6,62/CT1

مسئول انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: ۴۰۰۰ اثر در رشته نستعلیق تحریری به دبیرخانه جشنواره خوشونویسی مهر رسید که پس از داوری اولیه ۸۰۰ اثر توسط ۵ استاد خوشنویسی وارد داوری حضوری شدند.

صاحب‌خبر -

علی اصغر نظری حائل در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: فراخوان جشنواره بزرگ دانش آموزشی خوشنویسی نسیم مهر از اواسط دی ماه امسال در سطح مدارس قم اعلام شد و مهلت ارسال آثار تا سی‌ام بهمن ماه بود که تا هفتم اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 4000 اثر در رشته نستعلیق تحریری به دبیرخانه جشنواره رسید، این جشنواره ویژۀ دانش آموزان پایه سوم تا دوازدهم استان قم بود که پس از داوری اولیه 800 اثر توسط 5 استاد خوشنویسی، وارد داوری حضوری شدند.

مسئول انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد: مرحله داوری حضوری روز جمعه 17 اسفندماه از ساعت 8 تا 18 در سالن کتابخانه آیت‌الله خامنه ای واقع در خیابان ساحلی برگزار شد.

نظری حائل عنوان کرد:در مقطع ابتدایی در هر پایه سه برگزیده و پنج شایسته تقدیر و در مقطع دبیرستان نیز سه برگزیده و یک شایسته تقدیر و در مجموع 81 نفر معرفی و در اختتامیه این جشنواره تقدیر شدند،بعد از جشنواره نیز برای همه این برگزیدگان یک دوره آموزشی خوشنویسی رایگان در انجمن خوشنویسان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نسبت به گذشته سطح خوشنویسی استان قم در میان دانش آموزان رشد و پیشرفت چشم گیری داشته است و به نظر دبیر این جشنواره علی اصغر نظری حائل، مدارس همکاری بیشتری می‌کردند ظرفیت ارسال 40 هزار اثر به این جشنواره نیز در استان قم وجود داشت.

مسئول انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان قم خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره بزرگ دانش آموزشی خوشنویسی نسیم مهر همراه با تقدیر از برگزیدگان، شنبه 25 اسفندماه در سالن شهید آوینی برگزار شد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما