شناسهٔ خبر: 31819078 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بارش سنگین برف جاده کیاسر را مسدود کرد

کارشناس این مرکز روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بارش برف سنگین در محور کیاسر همچنان ادامه دارد و در بعضی از مقاطع مانند منطقه ' اسکارد ' از شدت بیشتری

صاحب‌خبر - کارشناس این مرکز روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بارش برف سنگین در محور کیاسر همچنان ادامه دارد و در بعضی از مقاطع مانند منطقه ' اسکارد ' از شدت بیشتری برخوردار است.
مهدی غلامیان افزود : همچنین برف سنگین در محور فیروزکوه هم در محدوده دوآب تا انتها گردنه گدوک در محدوده استان تهران در حال باریدن است.
وی ادامه داد : در محور کوهستانی هراز نیز بارش برف از محدوده سه راهی لاسم تا آبعلی در حال باریدن است و در محور کندوان نیز از محدوده هزارچم تا گچسر شاهد بارش سنگین برف هستیم.
غلامیان با بیان اینکه در باقی جاده های مواصلاتی استان نیز بارش رگباری باران مشاهده می شود، اعلام کرد که در حال حاضر ترافیک سنگینی در جاده های مازندران وجود ندارد اما به دلیل بارش باران و برف تردد در برخی محورها به صورت مقطعی پرحجم و کند انجام می شود.
**رانندگان بدون زنجیر چرخ وارد محورهای کوهستانی نشوند
غلامیان با اشاره به جدی بودن هشدار هواشناسی از بارش برف در محور های کوهستانی استان تاکید کرد: رانندگان اصلا بدون همراه داشتن زنجیر چرخ وارد محور های کوهستانی بخصوص جاده های مواصلاتی مازندران با پایتخت نشوند و پلیس هم از ورود خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد.
وی همچنین از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کرده و حتما خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
کارشناس راهداری همچنین هشدار داد که به علت بارش باران و کاهش دما جاده های استان بشدت لغزنده است و از رانندگان خواست تا فاصله ایمن و همچنین هشیاری کامل را رعایت کرده و از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل نمایند.
بر اساس پیش بینی هواشناسی شدت بارندگی ها تا اواخر امروز است، اما سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان باقی خواهد ماند.
استان مازندران دارای حدود 11 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است که از این میزان حدود سه هزار کیلومتر جاده اصلی استان محسوب می شود.
7335/1654
انتهای پیام

نظر شما