شناسهٔ خبر: 31818196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در یک قدمی بهار؛

جامه‌ی سفید برف بر قامت برخی شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان

در یک قدمی بهار، برخی شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان جامه سفید بر تن کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته تا بامداد در شهرهای فریدونشهر30، خوانسار17،  داران 10 و سمیرم چهار سانتی متر برف بر زمین نشسته است.

زهرا سیدان افزود: همچنین در این مدت در نایین12، خور10، نجف آباد پنج و 9دهم، زرین شهر پنج ونیم و کاشان پنج میلی متر باران باریده است.

وی همچنین میزان بارندگی شهر اصفهان را چهار وسه دهم میلی متر بیان کرد و افزود: سامانه بارشی اکنون از این استان خارج شده و سردترین نقطه این استان هم بویین میاندشت با پنج درجه زیر صفر است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای امروز هم وزش باد شدید و افزایش ابر در مناطق غربی این استان پیش بینی کرد.

جامه‌ی سفید برف بر قامت برخی شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان جامه‌ی سفید برف بر قامت برخی شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان جامه‌ی سفید برف بر قامت برخی شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان جامه‌ی سفید برف بر قامت برخی شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان جامه‌ی سفید برف بر قامت برخی شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان جامه‌ی سفید برف بر قامت برخی شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان

 

نظر شما