شناسهٔ خبر: 31817097 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آنچه فردوسی‌پور را به نقطه کنونی رساند

حذف عادل به دستان خودش/ وقتی نود دیگر عدالت‌جو نبود

فردوسی‌پور انگار به خواست خودش اما ناآگاهانه، تیشه برداشته و به ریشه خودش و برنامه‌اش می‌کوبید تا ناگهان پایان سال ۹۷ خبر تلخی درباره فرزندش، ۹۰ بشنود.

صاحب‌خبر -

مشرق - عادل فردوسی‌پور قطعاً یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها و سلبریتی‌هاست. از آن دسته انسان‌های باهوش و البته ایده‌پرداز در رسانه. عادل، یعنی برند برنامه‌ای به نام ۹۰. حالا خبر آمده که این برنامه پرمخاطب که البته در چند سال اخیر حسابی مخاطبانش هم ریزش کرده، از سال جدید با ترکیب و ساختاری جدید روی آنتن می‌رود.

پس از انتشار این خبر، اخبار و شایعات دیگری نیز گرداگرد آن منتشر شد. خبر پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش که فردوسی‌پور خودش اعلام کرد این پیشنهاد را رد کرده است و البته جانشینی محمدحسین میثاقی به جای عادل در برنامه ۹۰ که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد. از اینها که بگذریم، حالا خیلی‌ها فروغی، مدیر شبکه سوم را عامل حذف عادل فردوسی‌پور می‌دانند. مجری و تهیه کننده سرشناس ۹۰ در سالی که رو به پایان است، مشکلات زیادی با مدیر جدید شبکه سوم داشت و حالا رفتنش این تعبیر را به واقعیت شبیه‌تر می‌کند، اما خود فردوسی‌پور در حذف خودش چقدر تأثیرگذار بود؟

در این زمینه بیشتر بخوانید:

واعظی آشتیانی: زمان تحول در برنامه نود فرا رسیده بود

تغییر ترکیب و ساختار برنامه ۹۰ در سال جدید

فردوسی‌پور با برنامه‌اش فسادهای زیادی را در فوتبال نمایان کرده بود که کمک شایانی هم به فوتبال کرد، اما در سال‌های اخیر انگار برنامه او رنگ و بوی همیشگی را نداشت. انگار معادلات جور دیگری پیش می‌رفت که این معادلات را هیچ‌وقت در ۹۰ عدالت‌جو نمی‌دیدیم. برنامه‌ای که برای همه، لذت بخش بود و همه را نقد می‌کرد، به گونه‌ای پیش می‌رفت که خودش بیش از همه مورد نقد قرار می‌گرفت. سرپوش گذاشتن روی بسیاری از فسادها از جمله گزارش فساد کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گذشتن و توجیه کردن بسیاری از مسائل و مشکلات در فدراسیون فوتبال و تیم ملی، به راه انداختن جنجال‌هایی برای گمراه کردن اذهان و… همه و همه عادل را از محور عدالت دور و او را درگیر معادلات کرد.

فردوسی‌پور انگار به خواست خودش اما ناآگاهانه، تیشه برداشته و به ریشه خودش و برنامه‌اش می‌کوبید تا ناگهان پایان سال ۹۷ خبر تلخی درباره فرزندش، ۹۰ بشنود. جدایی عادل از ۹۰ قطعاً نمی‌تواند برای او خوشایند باشد، همانطور که برای تلویزیون ملی نیز خوشایند نیست و حاشیه‌های زیادی به دنبال خواهد داشت.

نظر شما