شناسهٔ خبر: 31816284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران

کمک 54 میلیارد تومان نفت به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد/ تقلیل 40درصد بودجه ورزش نفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نشست با اصحاب رسانه گفت: در سالجاری مبلغ 54میلیاردتومان هزینه از صنعت نفت به حوزه مالیاتی استان تزریق شده که این مبلغ در جهت کمک به شهرداری‌ها استان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شامگاه امروز نشست مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اصحاب رسانه در آستانه سالروز ملی شدن صنعت نفت و سال نو و همچنین تشریح دستاوردهای چهل ساله صنعت نفت  در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

 در این نشست که به صورت صمیمانه با اصحاب رسانه برگزار شد هرکدام  به نوبه خود سوالی را طرح کردند.

 مهندس هوشنگ صیدالی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شما آیا ماشین امضا آقای تاجگردون هستید یا که خیر، اظهار کرد:من ماشین امضای کسی نیستم.

 وی با بیان اینکه من مقلد آیت الله خامنه ای هستم و به عنوان ولی فقیه پذیرفته و صفر تا صد زندگی ام را از او تبعیت  می‌کنم، گفت: هیچ انسانی بنده کسی نیست و اگر روی پای خودش باشد وابسته به کسی نخواهد بود.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز کرد: من، نماینده این شهرستان را  به عنوان یک فرد عملگرا قبول دارم و خدماتی که ایشان انجام می‌دهد ما را برای خدمت به ذوق می‌آورد.

 صیدالی ابراز کرد: آن شخصی ماشین امضا است که به دنبال جایگاه باشد و من آنقدر خود را قبول دارم که تاکنون ماشین امضای شخصی نشده‌ام.

 این مقام مسوول با بیان اینکه سابقه من در نفت روشن است، ابراز کرد:  نماینده شهرستان گچساران اگر در نزد من محبوبیت دارد به دلیل زحمات و عملگرایی ایشان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به پرسش دیگر که چرا تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جایگاه قبلی خود را ندارد و  آیا علت آن حضور افراد غیر متخصص در ورزش نفت نیست گفت: یکی از وظایف نفت گچساران حمایت از ورزش  و ایجاد شادابی و نشاط است.

 وی با اشاره به دستورالعمل جدید نفت در زمینه ورزش عنوان کرد: در دستورالعمل وزارت نفت آمده است که به سمت ورزش‌های همگانی روی آوریم و تا جایی که امکان دارد  این رشته‌ها را تقویت کنیم.

صیدالی ابراز کرد: حدود اختیارات نفت تا مرحله لیگ یک ورزش است که سال گذشته تیم فوتبال نفت وگاز گچساران به مرحله پلی آف رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه بودجه ورزشی نفت 40 درصد تقلیل یافته است که این مورد موجب شده که تیم نتایج قابل قبولی را کسب نکند.

 این مسوول عنوان کرد: بیشترین قراردادهای بازیکنان امسال خیلی کمتر از قرارداد بازیکنان سال گذشته است و علی‌رغم بودجه در رشته‌های دیگر ورزشی محدود شده است بازهم متاسفانه این روند در فوتبال جواب نداد.

صیدالی ادامه داد: بر طبق سیاست گذاری جدید بر بومی‌گرایی در ورزش نفت تاکید و پیاده کردیم و قراردادهای پایینی بسته می‌شود و مجموعه این مشکلات اثرگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دیگران در گذشته هنر کرده‌اند این نیست که امروزی‌ها نمی توانند هنر کنند و اگر آن زمان هم با مشکلات امروز روبرو بودند قطعا با مشکل روبرو می‌شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به سوال اخراج برخی از نیروهای حجمی  در حراست شرکت نفت بیان کرد: تعداد 516 نفر قبل از اینکه ما به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شویم به صورت نیروهای حجمی و بدون مجوز ساختار سازمانی طی این مدت  مشغول به کار بودند.

 وی ادامه داد: طی این مدت مجوز استخدام 317 نفر از نیروهای قبلی از هیات مدیره شرکت ملی نفت مجوز دریافت شد و این افراد به عنوان ارکان ثالث در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

 صیدالی اذعان کرد: تعداد 199 نفر از استخدامی دوره قبل و 142 نفر نیروی جدید در قسمت حراست این شرکت  وجود دارد که برای تبدیل به ارکان ثالث برای ورود به شرکت در نوبت قرار گرفته‌اند.

 در ادامه این نشست صیدالی در پاسخ به پرسش دیگر پیرامون تحریم نفت ایرانگفت: دشمنان پس از سالها نیرنگ و نقشه اکنون به یک نقطه رسیدند که اگر می‌خواهیم ایران را تخریب کنیم باید از درون آسیب بزنیم و از خارج این کشور این توان وجود ندارد و با  به راه انداختن تحریم‌ها قصد ایجاد هرج و مرج دارند.

 وی با بیان اینکه با همدلی و برنامه‌ریزی می‌توانیم برنامه دشمنان را خنثی کرد، افزود: سالها منتظر انجام برخی تعمیرات در تجهیزات صنعت نفت بودیم که اکنون فرصتی به دست آمده تعمیرات لازم خطوط نفت خود را انجام می دهیم و هیچ واهم‌ ای از تحریم ها هم نداریم.

 صیدالی تصریح کرد:  اگر 100درصد فروش نفت تحریم شود باز برای مهار نقشه دشمنان برنامه خواهیم داشت و آزرده خاطرشان خواهیم کرد.

 مدیرعامل شرکت بره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: در حال حاضر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تولیدات و سازندگان داخلی حمایت می‌کند  اگر چه کیفیت این محصولات کمی پایین‌تر باشد.

 این مسوول اظهار کرد:در سالجاری مبلغ  54میلیاردتومان هزینه از صنعت نفت به حوزه مالیاتی استان تزریق شده که این مبلغ  در جهت کمک به شهرداری‌ها  پرداخت شده که عمده این مبالغ به شهرداری دوگنبدان  اختصاص داده شده است.

 صیدالی در ادامه گفت: مهمترین کاری که در این مدت مدیریت من در حوزه نفت صورت گرفته حمایت از نیروهای عملیاتی در این شرکت است.

 وی ادامه داد: بالغ بر 3 هزار نفر درحوزه عملیات فعالیت دارند و رضایتمندی که در بین این افراد صورت گرفته در هیچ دوره‌ای نبوده است.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه مهمترین بخش صنعت نفت واحد عملیات است، عنوان کرد: در حال حاضر خروج نیروها از عملیات کمتر شده است.

صیدالی در ادامه به ترمیم لوله‌های فرسوده نفتی اشاره کرد و گفت: اگر تاسیسات نفت هم جدید باشد امکان به وجود آمدن حادثه وجود دارد.

 وی ابراز کرد: ما سکان‌دار یک کشتی هستیم که تقریبا فرسوده است که هر لحظه امکان رخ دادن حادثه وجود دارد.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: هر 2 هفته یکبار جلسه‌ای به منظور اولویت‌بندی پروژه‌ها و تعمییرات تاسیسات برگزار می‌شود.

 صیدالی ادامه داد: در سالجاری در تلمبه خانه گوره طی انجام پروژه‌ای مبلغ 10 میلیارد تومان که خطوط  صادراتی دارای مشکل بود، هزینه صورت گرفت.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه  نام مهندس صیدالی بیش از بیست سال در گچساران در دوران مختلف خصوصا دوره اصولگرایان مطرح بوده،آیا شما دینتان را به جریان اصولگرایی پرداخت کرده اید،گفت: من وامدار هیچکسی نیستم،نه وام دار آقای تاجگردون نه وام دار آقای هدایت خواه و نه وامدار آقای حسینی.

 صیدالی ادامه داد: من حرمت بالایی برای آقای حسینی و هدایت خواه قائل هستم و امروز هم هر کاری از من بخواهند و از دستم بربیاید انجام خواهم داد.

این مسوول عنوان کرد: معتقدم هر کسی که لیاقت دارد  باید برای خدمت بیشتر کمک کرد چه هدایت خواه باشد یا تاجگردون.

صیدالی ادامه داد: من ماشین امضای مردم هستم نه شخص خاصی و درست است تغییرات مدیریتی شکل گرفته اما ما با قیچی رابطه مان با همکاران قطع نکردیم و همین امروزم با همکاران مثل ابوالحسن غلامی هم در ارتباطم و از نظرات ایشان استفاده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات چه استانی باشد یا که خیر روز رأی‌گیری وزن هر فردی نزد مردم مشخص می‌شود و مردم انتخاب خواهند کرد.

 انتهای پیام/82031

 

نظر شما