شناسهٔ خبر: 31815163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

استاندار بوشهر: درخواست ما ارتقا تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه است

استاندار بوشهر از افزایش ۲۸۳ درصدی سرانه ورزشی و رشد ۶۲ درصدی تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: درخواست اول ما مجتمع فرهنگی عسلویه است که نیاز به اعتبار ۱۵ میلیاردی دارد و درخواست دوم از وزارت رفاه، ارتقا تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

استاندار بوشهر از افزایش ۲۸۳ درصدی سرانه ورزشی و رشد ۶۲ درصدی تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: درخواست اول ما مجتمع فرهنگی عسلویه است که نیاز به اعتبار ۱۵ میلیاردی دارد و درخواست دوم از وزارت رفاه، ارتقا تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه است.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس جمهور اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان را در دستور کار داشتیم و سهم مدیریتی بانوان را از ۶ درصد به ۱۸ درصد ارتقا دادیم.

وی از بهبود فعالیت سمن‌ها در استان بوشهر خبر داد و افزود: در دولت اول تدبیر و امید تعداد سمن‌ها از ۱۶ به ۸۴ رشد داشته که ۳۷ درصد از این سمن‌ها مربوط به یک سال و اندی اخیر بوده است.

گراوند تاکید کرد: فعال شدن خانه احزاب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم که فعالیت این خانه در استان بوشهر نقش مهمی در گسترش هم افزایی در استان داشته است.

استاندار بوشهر از افزایش ۶۲ درصدی تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: سرانه ورزشی استان بوشهر نیز رشد ۲۸۳ درصدی داشته است.

وی از افزایش ۵۸ درصدی سرانه فضای سبز شهری خبر داد و افزود: همچنین در حوزه‌ی سرانه آموزشی نیز ۱۶ درصد افزایش داشته‌ایم.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: در حوزه آبیاری تحت فشار اقدامات استان بوشهر بیشتر از میانگین بوده است که در سال‌های ۹۶ و ۹۷، به میزان هفت هزار متر مربع و به اندازه‌ی یک برنامه پنج ساله کار شده است.

استاندار بوشهر گفت: میزان پرورش میگوی استان بوشهر به صورت گسترده افزایش یافته است و با استفاده از ابزارهای پیشرفته شاهد افزایش میزان تولید میگوی پرورشی در سطح استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به اهمیت علم و دانش اظهار کرد: تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان از ۱۱ به ۳۴ شرکت رسیده است که این افزایش در راستای استفاده از نخبگان و افراد تحصیلکرده دانشگاهی بوده است.

گراوند خاطرنشان کرد: در حوزه‌ی تسهیلات اشتغال عشایری و روستایی دومین استان کشور هستیم و بیش از ۱۵۶ میلیون تومان در این حوزه جذب اعتبار داشته‌ایم که تعداد ۵۶۴ تا از این طرح‌ها اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به رشد واحدهای مسکونی در سال‌های اخیر گفت: پروانه‌های بهره برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۷۹ میلیارد انجام شده است.

وی عنوان کرد: بحث آب‌شیرین‌کن‌ها که یکی از مشکلات اساسی بوشهر است، ان شاءالله با عنایت رئیس جمهور رسیدگی و انجام خواهد شد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به قول رئیس جمهور مبنی بر تشکیل کمیته توسعه پایدار پارس جنوبی گفت: درخواست اول ما مجتمع فرهنگی عسلویه است که نیاز به اعتبار ۱۵ میلیاردی دارد و درخواست دوم من از وزارت رفاه نیز ارتقا تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما