شناسهٔ خبر: 31815110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واعظی آشتیانی: زمان تحول در برنامه نود فرا رسیده بود/ذائقه مردم نسبت به دهه های قبل عوض شده/ حضور عادل به عنوان قائم مقام شبکه ورزش یک پیشرفت است

صاحب‌خبر -

امیر رضا واعظی آشتیانی، مشاور و معاون اسبق سازمان تربیت بدنی در مورد تغییرات در شبکه ورزش و برنامه نود در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنده معتقدم سال هاست که برنامه نود با یک شکل روی آنتن می‌رود و این در حالی است که ذائقه مردم در هر دهه عوض می‌شود و باید برنامه نود را با یک ساختار جدید و جذاب روی آنتن ببرند.

وی ادامه داد: برنامه نود باید ساختارش تغییر می‌کرد و این اجتناب ناپذیر بود، البته یک مدیر یا مجری نباید مثل آب راکد در یک جا بماند چرا که گندیده می‌شود و باید پیشرفت کند و جا را برای نیرو‌های جدید باز کند.

واعظی آشتیانی ادامه داد: من این تغییرات را به فال نیک می‌گیرم چرا که اکنون زمان تغییرات بود و بنده به واسطه سابقه حضور در ورزش این را حس می‌کردم و احساس من این است که حضور عادل به عنوان قائم مقام شبکه ورزش یک پیشرفت است و او می‌تواند در شبکه ورزش تجربه جدیدی را به دست بیاورد.

معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود: نیرو‌های جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود باید برنامه پر بیننده نود که دیگر مثل سال‌های قبل جذاب نبود یک ساختار امروزی پسند داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

ارز‌هایی که مدیران ورزش با بی‌درایتی به باد می‌دهند

واعظی آشتیانی: با اقدامات پوپولیستی قصد دارند کی‌روش را حفظ کنند/خواسته‌های منطقی حق سرمربی است/کارلوس اگر تضمین می‌خواهد باید تضمین هم بدهد

امشب مناظره واعظی آشتيانی و فتح الله زاده در شبكه ورزش سيما

انتهای پیام/

واکنش واعظی آشتیانی به تغییرات در برنامه نود

نظر شما