شناسهٔ خبر: 31814702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

نماینده بوشهر در مجلس:

وجود 75 درصدی نیروهای غیربومی در پارس جنوبی تهدیدی برای استان بوشهر است

نماینده گناوه، دیلم و بوشهر در مجلس گفت: انتظار داریم یک کمیته در بحث آمایش نیروهای غیربومی در استان بوشهر تشکیل شود

صاحب‌خبر -
 عبدالحمید خدری عصر امروز در جلسه شورای اداری با حضور ریاست جمهوری اظهار داشت: امیدواریم که حضور شما در استان ثروتمند و فقیر بوشهر مایه برکت باشد.
 
نماینده بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان آسیب های دولت ابراز داشت: از جمله آسیب های دولت وجود بخشی از مدیرانی در دولت است که از ترس نهادهای بازرسی، جسارت و ریسک پذیری جهت حل مشکلات مردم را ندارند.
 
خدری گفت: استان بوشهر پیشتاز در رای به دولت تدبیر و امید بوده است و انتظار داریم که در پست های مدیریت ارشد از مدیران استان بوشهر استفاده شود.
 
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم با بیان تهدیدهای استان بوشهر افزود: از جمله تهدیدهای استان بوشهر وجود 75 درصدی از نیروهای غیربومی در منطقه پارس جنوبی است به طوریکه حتی نیروهای خدماتی نیز با پرواز به این منطقه پارس جنوبی می آیند.
 
وی خاطرنشان کرد: از شعارهای تحقق یافته دولت تدبیر وامید در استان بوشهر ایجاد فضای بازسیاسی، توسعه عمرانی استان، استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان وایجاد نشاط اجتماعی بوده است و با انتخاب استاندار فعلی به عنوان استاندار دین خود را به مردم بوشهر ادا کرده اید.
 
خدری در بیان خواسته های مردم استان گفت: انتظار داریم یک کمیته در بحث آمایش نیروهای غیربومی در استان بوشهر تشکیل شود، همچنین احداث دهکده گردشگری گناوه که در سفر قبل قول ایجاد آن داده شده بود، تخفیف 20 درصدی ورود کالا به گمرک بوشهر، توسعه راه های مواصلاتی، ایجاد رینگ راه آهن ماهشهر به بوشهر از جمله خواسته ها است.
 
وی در بیان مشکلات جزیره خارگ ابراز داشت: نبودن سند مالکیت، راه تردد و طرح جامع جزیره خارگ از جمله مشکلات این دُر خلیج فارس است.
 
 
منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما