شناسهٔ خبر: 31814684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بایرن مونیخ 6-0 ماینتس؛ گل بزن و زخم هایت را فراموش کن

مهیار میرزاپور

بایرن مونیخ میزبان ماینتس بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم های بایرن مونیخ و ماینتس در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی

تورنومنت: بوندس لیگا 2018-2019
روز و تاریخ بازی: یکشنبه | 26 اسفند 1397 
مکان: ورزشگاه آلیانز آرنا
داور: فرانک ویلنبورگ

گلزنان و دقایق: لواندوفسکی (3) و هامس (33-51-55) و کومان (39) و دیویس (70) برای بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

ترکیب دو تیم

بایرن مونیخ-ماینتس

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این بازی در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح بازی

بایرن مونیخ بازی را با گل شروع کرد. کاملا مشخص بود که آنها برای فراموش کردن حذف از لیگ قهرمانان اروپا، می خواهند روی بازی های بوندس لیگا تمرکز کنند و جام قهرمانی را به دست بیاورند. در دقیقه 5، لواندوفسکی در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه او به بدن دروازه بان حریف برخورد کرد و گل نشد. در دقیقه 24، اوزتونالی پشت باکس پنالتی بایرن در حالی که هیچ مدافعی را پیش روی خود نمی دید، صاحب توپ شد. ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 32، هامس رودریگز شانسش را با یک شوت از راه دور امتحان کرد. ضربه کات دار او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. هامس گل دوم بایرن را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد، کومان گل سوم را هم زد. بازی در نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود بایرن به پایان رسید.

روبرت لواندوفسکی

بایرن نیمه دوم را هم هجومی شروع کرد. آنها خیلی زود به گل چهارم رسیدند. هامس رودریگز، گل پنجم را هم زد تا هت تریک کرده باشد. بعد از گل پنجم، بایرن دیگر نمی خواست انرژی اش را بیهوده هدر دهد. بازیکنان ماینتس هم فاقد توان لازم برای تحت فشار قراردادن میزبان بودند. آنها حتی نمی توانستند دروازه نویر را تهدید کنند. آلفونسو دیویس هم گل ششم را به ثمر رساند. او اولین بار بود که توانست با پیراهن بایرن مونیخ گلزنی کند. بازی با همین نتیجه به پایان رسید و شاگردان کواچ 6-0 برنده شدند.

شرح گل ها

لواندوفسکی - 3 (بایرن مونیخ): آلابا توپ را از سمت چپ ارسال کرد. لواندوفسکی با یک ضربه دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند.

هامس - 33 (بایرن مونیخ): کیمیش توپ را ارسال کرد. گورتسکا با یک استپ سینه، توپ را برای هامس کاشت. هافبک کلمبیایی هم با یک ضربه زمینی گل دوم بایرن را زد.

کومان - 39 (بایرن مونیخ): روی یک ضدحمله سریع، کومان از سمت چپ نفوذ کرد. او وارد محوطه جریمه حریف شد و با یک ضربه محکم گل سوم را به نام خود ثبت کرد.

هامس رودریگز

هامس - 51 (بایرن مونیخ): هامس پشت باکس پنالتی ماینتس صاحب توپ شد. او بعد از یک حرکت عرضی با یک شوت ناگهانی گل دومش را به ثمر رساند.

هامس - 55 (بایرن مونیخ): مولر با هوشمندی توپ را از حریف گرفت. هامس در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، هت تریک کرد.

دیویس - 70 (بایرن مونیخ): لواندوفسکی در داخل محوطه جریمه ماینتس صاحب توپ شد و در دو قدمی دروازه، ضربه اش را به پای دروازه بان حریف کوبید. دیویس در ریباند توپ را وارد دروازه کرد.

خلاصه بازی

 

 

نظر شما