شناسهٔ خبر: 31813895 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نتايج ليگ هاي معتبر اروپايي؛

صدرنشيني ليورپول با پيروزي مقابل فولام/ رقم خوردن اولين شکست فصل يوونتوس در سري آ مقابل جنوا

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- ليورپول در روزي که موقعيت هاي زيادي روي دروازه حريف خلق کرد، توانست 2-1 پيروز شود.

به گزارش آريا، در يکي از بازي هاي روز يکشنبه از هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس، ليورپول در لندن ميهمان فولام بود. نيمه اول اين مسابقه از آن ليورپول بالاي جدولي بود. اما اين مسابقه با درخشش ريکو همراه شد و دروازه بان فولام در چندين نوبت ناجي دروازه تيمش شد.

شروع خوب ليورپول در نيمه اول سرانجام باعث شد آنها به گل برسند. در دقيقه 25 اولين گل بازي رقم خورد. پاس خوب فرمينو به مانه رسيد و اين بازيکن با ضربه اي تمام کننده توانست بازي را 1-0 به سود تيمش کند. هرچند ليورپول در ادامه نيمه اول فرصت هاي ديگري براي گلزني داشت ولي در رسيدن به گل بعدي ناکام بود.

جريان نيمه دوم نيز مشابه نيمه نخست بود. ليورپول عليرغم برتري، ميل بيشتري به گل زدن داشت و فولام چاره اي جز دفاع نداشت. بعد از خلق چند فرصت، فولام هم خودي نشان داد و روي يک ضدحمله صاحب فرصت خوبي شد که آليسون واکنش مناسبي نشان داد.

چند دقيقه بعد، مانه با ضربه سر تير دروازه حريف را به لرزه درآورد. در نهايت ليورپول که قدر فرصت ها را نمي دانست، مجازات شد. پاس به عقب بلند ميلنر با ضربه سر خطرناک رو به عقب فن دايک همراه شد، آليسون در اين صحنه واکنش خوبي نداشت و بابل نهايت استفاده را برد تا بازي 1-1 شود.

ليورپول براي جبران گل خورده جلو کشيد و مانه اين بار هم ناجي تيمش شد، او از حريف پنالتي گرفت و ميلنر بود که توانست بازي را 2-1 کند تا در نهايت ليورپول با همين نتيجه پيروز ميدان شود.ليورپول اکنون با يک بازي بيشتر و دو امتياز بيشتر نسبت به سيتي صدرنشين است.

 جنوا و يوونتوس از هفته بيست و هشتم سري آ به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با دو گل به سود جنوا تمام شد تا روند شکست ناپذيري يوونتوس در ليگ به پايان رسيد. 

در روزي که آلگري به رونالدو، شزني و کيه ليني استراحت داده بود تيم جنوا با گل هاي استورارو در دقيقه 72 و پاندف در دقيقه 81 موفق شد از سد بيانکونري بگذرد. 

يوونتوس که تا اين بازي در سري آ شکست نخورده بود با اين نتيجه 75 امتيازي باقي ماند و تيم ناپولي مي تواند اختلاف را به 15 امتياز برساند. 

نظر شما