شناسهٔ خبر: 31813670 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ممنوعیت پرواز در فرودگاه مهرآباد از این ساعت

حسن رحمانی در جمع خبرنگاران درباره اقدامات شهرداری این منطقه اظهار داشت: مشارکت شهروندان باید در تمامی مراحل اجرایی و نظارت وجود داشته باشد و نمی‌توانیم بدون مشارکت شهروندان پروژه‌ای را پیش ببریم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حسن رحمانی در جمع خبرنگاران درباره اقدامات شهرداری این منطقه اظهار داشت: مشارکت شهروندان باید در تمامی مراحل اجرایی و نظارت وجود داشته باشد و نمی‌توانیم بدون مشارکت شهروندان پروژه‌ای را پیش ببریم.

وی بیان داشت: طی یک سال جاری با همراهی شهروندان پروژه‌های مهمی در دستور کار گرفته است که در هفته گذشته نیز بخشی از این پروژه‌ها افتتاح شد  و امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم پروژه‌های دیگری را مورد بهره‌برداری قرار دهیم تا خدمات بهتری به شهروندان تهرانی به خصوص شهروندان منطقه ۲۱ ارائه دهیم.

شهردار منطقه ۲۱ به پروژه دوگاز اشاره کرد و گفت: با مشرکت شهروندان ظرف یک سال آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد شد و امروز شهرداری تهران در حوزه اقتصادی با مشکلات بسیاری مواجه است و اگر قرار بود این پروژه‌ها با منابع داخلی تکمیل شود بسیار زمان می‌برد.

رحمانی درباره مشکلات حمل‌ونقل عمومی در منطقه ۲۱ نیز اظهار داشت: در حال حاضر مشکل نبود حمل و نقل ریلی در منطقه ۲۱ بسیار حائز اهمیت است البته این موضوع در حال بررسی و پیگیری است تا از حمل و نقل LRT و BRT استفاده شود و مقدمات طراحی آن انجام شده است و امیدواریم به زودی به مرحله اجرا برسد.

وی درباره ساخت و ساز در منطقه ۲۱ تهران اشاره کرد و گفت: تمامی ساخت‌وسازها براساس ضوابط و مقررات و همین‌طور طرح جامع تفصیلی انجام خواهد شد. 

رحمانی درباره آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۲۱ اشاره کرد و گفت:‌در حوزه آسیب‌های اجتماعی تنها شهرداری تهران متولی نیست و باید دیگر بخش‌ها نیز به کمک شهرداری تهران بیایند و در این منطقه مددسرا و یا دیگر بخش‌های خدمات‌رسان وجود دارد که به آسیب‌دیدگان خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

شهردار منطقه ۲۱ درباره مشکلات پرواز هواپیماها با توجه به نزدیک بودن این منطقه به فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات مختلف با فرمانداری و استانداری تهران و مسئولان فرودگاه مهرآباد مقرر شد از ساعت ۲ تا ۵ بامداد پرواز در این فرودگاه انجام نشود.

رحمانی درباره ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در این منطقه گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان در نقاط خاص «هر روز بازار» را راه‌اندازی کرده‌ایم تا از بساط‌گستری در سطح معابر و ایجاد ترافیک جلوگیری شود

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر ذخیره شبانه نخاله‌های ساختمانی و همچنین پارک خودروهای سنگین در معابر این منطقه گفت: در تمامی مناطق هرکجا زمین بایری وجود داشته باشد برای آن زمین تهدیدهایی از جمله تخلیه نخاله وجود دارد.

رحمانی درباره پارک خودروهای سنگین نیز گفت: سه قطعه زمین بزرگ مقیاس به عنوان پارکینگ برای خودروهای سنگین احداث شده تا از پارک خودروهای سنگین در معابر جلوگیری شود.

 

نظر شما