شناسهٔ خبر: 31813650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بستر‌های لازم برای سرمایه گزاری در نایین فراهم است

فرماندار نایین از فراهم نمودن زیرساخت برای واگذاری به سرمایه گذاران در راستای اشتغال زایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمود جمالی فرماندار نایین ، در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی، رفاهی، تجاری صدف گفت: مهم‌ترین برنامه دولت در پروژه‌های عمرانی، فراهم نمودن زیرساخت برای سرمایه گذار و پیمانکاران در راستای اشتغال زایی می‌باشد.

وی به افتتاح مجتمع خدماتی، تجاری، رفاهی صدف اشاره و بیان نمود: زمینی به مساحت ۲ هکتار به آقای نصیری سرمایه گذار این پروژه واگذار شد و در کمترین زمان ممکن این مجتمع با ۳۵۰۰ متر ساخت، ۲ رستوران مجزا، آشپزخانه، ۷ باب مغازه تجاری، سفره خانه، نمازخانه و امکانات قابل توجه دیگر و ۸۰۰۰ متر محوطه سازی و فضای سبز با ۳۵ نفر اشتغال زایی در حال فعالیت می‌باشد.

این نماینده دولت، افزود: تسهیلات ارائه شده برای بهره برداری از این پروژه به پیمانکار زیر ۵۰ درصد بوده و با توجه به اینکه همین تسهیلات را نتوانستیم در وقت مقرر به پیمانکار ارائه دهیم با همت و اعتبار خودشان در کمترین زمان ممکن، این پروژه را آماده بهره برداری رساندند.

فرماندار نایین به هزینه ۱۶۵ میلیاردی در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اشاره کرد و اظهار نمود:پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های نایین_انارک، گردنه ملااحمد_اصفهان و احداث مرکز معاینه فنی شهرستان از نمونه اقدامات موثر در این حوزه بوده است.

انتهای پیام /ا 

 زیرساخت های لازم  برای واگذاری به سرمایه گذاران در راستای اشتغال زایی

برچسب‌ها:

نظر شما