شناسهٔ خبر: 31813627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

صعود یاران جهانبخش به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس

تیم فوتبال برایتون با شکست میلوال به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی انگلیس صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، در چارچوب بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) برایتون لیگ برتری در خانه میلوال دسته اولی به میدان رفت که این بازی پس از اینکه در ۹۰ دقیقه قانونی به تساوی ۲-۲ انجامید، در پایان ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای نیز این نتیجه تغییر نکرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی هم  این شاگردان کریس هیوتون بودند که با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

 

در این دیدار که علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب برایتون بود و در دقیقه ۶۷ جای خود را به سولی مارچ داد، این تیم لیگ برتری ابتدا دو بار دروازه‌اش در دقایق ۷۰ و ۷۹ به ترتیب توسط الکس پیرس و آیدن اوبرین باز شد، اما شاگردان کریس هیوتون با دو گل دیرهنگام یورگن لوکادیا (۸۸) و سولی مارچ (۵+۹۰) از شکست فرار کردند و بازی را به وقت‌های اضافه و در نهایت به ضربات پنالتی کشاندند. در دقیقه ۱۱۹ این بازی هم شِین فرگوسن از میلوال از زمین اخراج شد.

 

منچسترسیتی از شکست، پیروزی ساخت و صعود کرد/ منچستریونایتد حذف شد

 

پیش از این تیم‌های واتفورد، منچسترسیتی و ولورهمپتون با شکست رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس صعود کرده بودند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما