شناسهٔ خبر: 31813560 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

نرخ سکونت در لوکس‌ترین خانه‌های مسکونی تهران

الهیه در منطقه یک شهرداری تهران قرار گرفته و مانند دیگر مناطق اعیان‌نشین شمال تهران پر از ساختمان‌ها و مراکز تجاری لوکس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

الهیه در منطقه یک شهرداری تهران قرار گرفته و مانند دیگر مناطق اعیان‌نشین شمال تهران پر از ساختمان‌ها و مراکز تجاری لوکس است. برج چناران الهیه از برج‌های معروف شمال تهران است که در زمین ۸ هزار متر مربعی و در ۱۳ طبقه، ۲۶ واحد مسکونی در خود جای داده است که در لیست لوکس‌ترین خانه‌های تهران قرار می‌گیرند.

به قول سازندگان برج: «ما مجتمعی لوکس، تمام‌عیار و غیر قابل تصور را طراحی و مهندسی کرده‌ایم که بالاترین انتظارات شما را برآورده سازد.» در برخی گزارش‌ها از این برج با عنوان «گران‌قیمت‌ترین مجتمع مسکونی ایران» یاد شده است. در توضیح تجملات این برج همین بس که در آن از شیرآلاتی با روکش طلا استفاده شده است.

محوطه و فضای سبز

محوطه چناران مساحتی حدود ۵ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است. اطراف این برج پر است از درختان کهنسال و عظیم که نمایی زیبا برای ساکنین در بالکن‌ها و تراس‌های آپارتمان‌ها رقم زده است. در کنار فضاهای سبز و درختکاری شده، محوطه برکه‌های مصنوعی، آبنما و آبشار هم مناظری زیبا ایجاد کرده است. چناران نمای ساختمانی منحصر به فردی نیز دارد و ورودی آن به سبک کلاسیک طراحی شده است. لابی چناران ۲۰۰۰ مترمربع مساحت و ۱۲ متر ارتفاع دارد و انگار که برای ورود به یک قصر طراحی شده است.

امکانات

برج چناران الهیه مجموعه امکاناتی باورنکردنی دارد. پیست پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، اتاق بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن ۴ فصل اینفینیتی با دید ابدی ۴ طرف، سالن بدنسازی بسیار مجهز، ۱۵۰ متر سالن اسکواش و TRX، میز بیلیارد و میز اسنوکر از جمله امکانات ورزشی مجتمع هستند. سالن اجتماعات، سینمای خانگی و خدمات سرو غذا و کیترینگ، کارواش ماشین، خشکشویی و… از دیگر امکانات چناران است.

برترین تکنولوژی‌ها و برندهای روز

در ساخت تجهیزات ساختمانی این مجتمع از برترین برندهای موجود در بازار و آخرین تکنولوژی‌های روز برای چیلر، تجهیزات ارتباطی، آسانسور (۲ لاین آسانسور ۱۳ نفره thyssenkrupp)، سیستم پنجره‌های عایق حرارتی بهره برده شده است. آشپرخانه‎‌های برج چناران مجهز به اجاق گاز، فر، مایکروفر، دستگاه قهوه‌ساز، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر از بهترین برندهای دنیاست. از دیگر سیستم‌های هوشمند این برج باید به سیستم‌های کنترل سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع و کنترل حجم هوا، سیستم کنترل فن کویل، سیستم کنترل روشنایی ABB و دیمینگ و سیستم کنترل دسترسی و سیستم نظارتی هشدار نیز اشاره کرد.

سیستم امنیتی پیشرفته

از مهم‌ترین تجهیرات این برج باید به سیستم امنیتی فوق پیشرفته‌ گارد ویژه‌ی ورود و خروج اشاره کرد. این سیستم ورود و خروج خودروها از ساختمان را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به ریموت، کنترل می‌کند. در برج اعمال و ورود و خروج از ساختمان کنترل می‌شود. این سیستم دیجیتالی شماره پلاک هر ماشین را تشخیص می‌دهد و امنیت بالایی را برای ساکنین برج تامین کرده است. برای خرید یا اجاره آپارتمان در برج چناران الهیه می‌توانید بع بخش املاک سایت دیوار مراجعه کنید.

قیمت خرید آپارتمان در چناران

متراژ این خانه‌های لوکس بین ۳۲۰ تا ۶۴۰ مترمربع است که در هر طبقه یک، دو یا سه واحد و در طبقه‌های آخر پنت‌هاوس قرار دارد که بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است. بر طبق آگهی‌های سایت دیوار، قیمت پایه خرید آپارتمان در برج چناران الهیه متری ۶۰ میلیون تومان است. البته قیمت اکثر آگهی‌های اجاره و خرید مربوط به برج چناران توافقی اعلام شده و برای اطلاع از قیمت‌های دقیق باید با فروشنده تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

نظر شما