شناسهٔ خبر: 31813559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دیدار خوبی مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشتیم

به گزارش ایرنا، رشید مظاهری شامگاه روز یکشنبه و پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: دیدار خوبی را

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، رشید مظاهری شامگاه روز یکشنبه و پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: دیدار خوبی را مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشتیم و تیم حریف باز خوبی را به نمایش گذاشت و در نیمه نخست چند موقعیت خوب داشت ولی ما کنترل بازی پیروز این میدان شدیم.
وی اظهارداشت: در نیم فصل دوم تمرینات خود را از سایر تیم ما زودتر آغار کردیم و با دریافت کادرفنی تیم خوب کار می کند و از نظر روحی تیم شاداب است و فکر می کنم در ادامه نتایج خوبی را کسب کنیم.
مظاهری با بیان اینکه تیم ما شخصیت برد را دارد، افزود: وقتی تیم ما خوب نتیجه می گیرد و در مقابل تیم های آسیایی پیروز می شود نشان می دهد ذوب‌آهن گذشته شده ایم.
وی با اشاره به شهرآورد ششم فروردین اصفهان و سختی های آن دیدار، گفت: نتیجه این دیدار قابل پیش بینی نیست ولی نتیجه بازی در اصفهان خواهد ماند.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، در پایان این دیدار این تیم میزبان بود که توانست با 2 گل زیبای ارسال مطهری بازیکن گلزن خود میهمان خوزستانی خود را شکست دهد.
/6026/8114
انتهای پیام

نظر شما