شناسهٔ خبر: 31813431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی سایپا: باخت به شهرداری درس خوبی به بازیکنانم داد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست مقابل شهرداری ورامین اظهار داشت: پس از پیروزی در ست اول بازیکنان مان فکر کردند بازی تمام شده است اما این باخت درس خوبی برای آنها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار دوم فینال لیگ برتر والیبال با برتری 3 بر یک شهرداری ورامین مقابل سایپا همراه بود تا مسابقه سوم قهرمان این فصل را مشخص کند.
در این بین «پیمان اکبری» سرمربی تیم سایپا پس از متحمل شدن شکست اظهار داشت: به تیم‌ ورامین خسته نباشید می گویم؛ آنها از ست دوم به بعد بازی بهتری را نسبت به ما انجام دادند.
وی ادامه داد: زمانی که ست اول را با پیروزی به پایان رساندیم، بازیکنان ما فکر کردند بازی تمام شده و دست از تلاش کشیدند.
اکبری در ادامه تصریح کرد: به آنها گفتم بازی هنوز تمام نشده و تا پایان ست سوم باید بازی کنند؛ با این حال این باخت می‌تواند درس خوبی برای بازیکنانم باشد؛ خودمان را برای بازی سوم آماده می کنیم تا با خواست خدا قهرمان شویم.
به دلیل بارش شدید باران سقف سالن آزادی چکه می کرد که مسوولان سالن سرانجام با نصب یک نایلون روی سقف مانع از ریزش باران روی زمین بازی شدند با این وجود احتمال سنگین شدن نایلون و پارگی آن این نگرانی را به وجود آورد که آب جمع شده روی نایلون بازیکنان و زمین را خیس و موجب اختلال در روند برگزاری بازی شود.
سرمربی سایپا در رابطه با این اتفاق خاطرنشان کرد: به هر حال این مشکل برای هر 2 تیم بود و فکر نمی کنم تاثیری در این باخت داشته باشد اما امیدوارم بعد از این شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
ورزشی**ع.ح**3991**9129

نظر شما