شناسهٔ خبر: 31813429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بودجه شهرستان رباط کریم در سال آتی افزایش یافت

تهران- ایرنا- فرماندار رباط کریم گفت: خوشبختانه در سال 98 بودجه این شهرستان افزایش یافته و 700 میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده بارقه امیدی برای اجرایی شدن طرح های عمرانی رباط کریم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رباط کریم گفت: مایحتاج مردم تا شش ماه در انبارهای شهرستان موجود است و با کمبود مواجه نیستیم و ستاد تنظیم بازار به طور کامل شرایط شهرستان را رصد می کنند.
وی از اقدامات پیش رو در آستانه سال نو خبر داد و گفت: تمهیدات لازم امنیتی کامل و پایدار برای استقبال از نوروز و همچنین چهارشنبه آخر سال در مجموع شهرستان رباط کریم پیش بینی شده است و با آرامش کامل به استقبال سال نو می رویم.
امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز در این نشست با بیان اینکه مدیریت اسلامی باید دارای سه ویژگی باشد اظهار داشت: تعهد، تخصص و در نهایت کفایت خصیصه هایی است که یک مسئول باید داشته باشد.
حجت الاسلام حسن ترابی با اشاره به اینکه شرط مدیریت اسلامی در کنار تخصص و تعهد، دارا بودن کفایت لازم است، بیان داشت: مدیری که تخصص و تعهد داشته باشد اما کفایت و قدرت لازم را نداشته باشد نمی تواند کاری را به نحو شایسته پیش ببرد.‌ هر یک از شهرداران رباط کریم ، پرند و نصیر شهر نیز در این نشست گزارشی از عملکرد برنامه های شهرداری در سال جاری و آینده ارائه دادند.
رباط کریم با بیش از300 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان تهران واقع شده است.
تهرام /3036//6139

نظر شما