شناسهٔ خبر: 31813397 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی شهرداری ورامین: فینال یک جنگ است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در بازی سوم فینال شانس هر دو تیم برای قهرمانی برابر است و همان طور که مشاهد کردید فینال یک جنگ تمام عیار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا؛«رحمان محمدی راد» پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل سایپا در بازی دوم فینال رقابت‌های لیگ‌ برتر والیبال اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که پس از باخت در ست اول، در ست دوم به بازی برگشتیم و کیفیت خوبی را نشان دادیم. تشکر ویژه‌ای را از بازیکنانم می کنم که اشتباه خود در بازی رفت را جبران کرده و شانس قهرمانی را برای تیم خودمان نگه داشتند.
وی با بیان اینکه فینال یک جنگ تمام عیار است، افزود: امیدوارم کیفیت امروز را فردا در بازی سوم هم داشته باشیم. هفت ماه برای این بازی زحمت کشیده‌ایم و امیدوارم نتیجه زحمات خود را بگیریم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین باره تأخیر در برگزاری بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال گفت: من فکر می‌کنم به اندازه کافی به این موضوع پرداخته شده و اجازه دهید من چیزی نگویم.
وی در مورد برگزاری بازی‌های فینال در زمین بی طرف اعلام کرد: چندین سال است که ما تجربه بازی رفت و برگشت را در مراحل مختلف لیگ داشته‌ایم اما دلیل مخالفت ما این بود که تقریباً کل فصل را صدرنشین بوده و دو میزبانی فینال را حق خودمان می‌دانستیم. به هر حال این موضوع با وجود مخالفت‌های ما بود و با رأی گیری سازمان لیگ انجام گرفت که باید به آن احترام گذاشت.
محمدی‌راد در پایان گفت: بازی قبل بدترین روز ما بود و فکر می‌کنم تنها در یک بازی لیگ این گونه بازی کرده بودیم. خوشحالم که عکس العمل بازیکنان بعد از آن بازی گرفتن انگیزه و جبران نتیجه بود.
ورزشی**م.ت**9129

نظر شما