شناسهٔ خبر: 31813332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صعود برایتون به نیمه نهایی FA CUP

تقابل جذاب جهانبخش مقابل منچستر سیتی

برایتون در حضور ۶۷ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود در ضربات پنالتی میلوال را شکست داد و به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، تیم برایتون که برای دومین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امشب مهمان میلوال، تیم بیستم جدول چمپیونشیپ بود.

 

نیمه اول این مسابقه بدون گل خاتمه یافت و در دقیقه ۶۷ علیرضا جهانبخش به‌عنوان نخستین تعویضی بازی از زمین بیرون رفت، اما در فاصله ۱۲ دقیقه پس از آن برایتون دو گل دریافت کرد تا درآستانه شکست مقابل میلوال قرار بگیرد.

 

در حالی که این دیدار حساس رو به پایان بود، یاران جهانبخش موفق شدند دو گل در دقایق ۸۸ و ۵+۹۰ توسط لوکادیا و مارچ بزنند و با بازگشت فوق‌العاده به این مسابقه، کار را به وقت‌های اضافه بکشند.

 

در وقت‌های اضافه تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و تنها تیم میلوال یک اخراجی داد تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این بازی باشد؛ در ضربات پنالتی یاران جهانبخش بهتر عمل کردند و موفق شدند به پیروزی ۵ بر ۴ دست پیدا کنند تا راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شوند.

 

پیش از برایتون، تیم‌های منچستر سیتی، ولورهمپتون و واتفورد به مرحله نیمه نهایی FA CUP صعود کرده بودند که پس از قرعه‌کشی، مشخص شد که یاران جهانبخش باید به مصاف شاگردان پپ گواردیولا بروند.

نظر شما