شناسهٔ خبر: 31813310 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اتفاق عجیب در پرواز خطوط هوایی آمریکایی! +عکس

تصمیم عجیب خلبان و خدمه هواپیمای شرکت‌های هواپیمایی امریکن ایرلاینز آمریکا در مورد یک مادر و فرزندش سوژه رسانه‌ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، اخراج یک زن اهل کارولینای جنوبی آمریکا به همراه کودکش از یکی از پرواز‌های شرکت هواپیمایی امریکن ایرلانیز خبرساز شد. این زن به همراه پسرش روز پنجشنبه تنها به خاطر یک عارضه نادر ژنتیکی پوستی از هواپیما اخراج شدند.

«جوردن فلیک» به همراه پسر ۱ ساله اش در داخل یک هواپیمای این شرکت که قرار بود از ال پاسوی تگزاس به دالاس پرواز کند حضور داشت که از هواپیما اخراج شد. این زن برای دیدن همسرش «کریس فلیک»، که در مرکز نظامی دلاس مشغول بکار بود عازم این شهر بودند که این اتفاق رخ داد. جوردن با انتشار عکس‌هایی از خود و پسرش که آن‌ها را پیش از اخراج در داخل هواپیما نشان می‌داد در صفحه فیسبوک خود با اشاره به این اتفاق نوشت: « من و جکسون در هواپیما مورد تبعیض قرار گرفتیم. چه دستاورد بزرگی! »

او در ادامه نوشت: « ما در داخل هواپیمای شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز بودیم که همه مسافران با جکسون صحبت می‌کردند و می‌خندیدند. ناگهان یکی از خدمه هواپیما که یک مرد بود از دو مسافر مردی که در دو طرف من نشسته بودند خواست تا از صندلی خود بلند شده و جای خود را تغییر دهند. این خدمه سپس در مورد عارضه پوستی من از من سوال کرد و از من خواست تا اگر برگه یا نوشته‌ای از پزشک پوست دارم که نشان دهد این بیماری واگیردار نیست به او ارائه کنم و در این صورت پرواز من مشکلی نخواهد داشت.»

در ادامه جوردن به خدمه هواپیما توضیح داد که مشکل پوستی او و پسرش یک عارضه ژنتیکی پوستی نادر به نام ایکتیوز (Ichthyosis) است. بنا به گفته جوردن این خدمه مرد سپس به ابتدای هواپیما بازگشت و بعد از سرچ در گوگل در مورد این بیماری نادر پوستی و صحبت با خلبان ضمن عذرخواهی از جوردن از او خواست تا به همراه پسرش هواپیما را ترک کنند.

گفتنی است؛ ایکتیوز (Ichthyosis) یا ماهیاک یک بیماری متنوع پوستی می‌باشد که با پوست خشک و خارش همراه است. هر سال بیش از ۱۶۰۰۰ نوزاد در سراسر جهان که مبتلا به یکی از انواع این بیماری پوستی هستند بدنیا می‌آیند.

نظر شما